zondag 17 juni 2012

Max Factor! #lipsticks #musthave!

Sinds ik ben beginnen bloggen, volg ik nu ook andere bloggers. De meeste zijn beautyblogs en ik moet zeggen dat ondanks ik de opleiding make up artist (MUA) heb gevolgd, toch nog een en ander bijleer (een mens is er nooit te oud voor). And I like! Het gaat dan vooral over producten voor het haar, om te reinigen, maar make-upproducten ook. Ik kan niet alles kennen. Ik heb ondertussen ook al enkele producten gekocht op aanraden van sommige bloggers en dan vind ik het soms wel eens de moeite waard om het ook uit te testen. Zoals mijn nieuw Purity-flesje, maar daar volgt nog een review over.

Ik las nu vooral over een nieuwe soort lipstick op 3 verschillende blogs en dit nieuwtje wou ik toch ook met jullie delen. Het gaat nl. de FLIPSTICKS van Max Factor. Vanaf 1 juli zijn ze verkrijgbaar en kosten 12.49 euro. Voor een lippenstift om mee te toveren een prijsje me dunkt!
Enne, tzijn solden dus ik ga op het een besparen en dan zo'n lipstick aanschaffen, testen en over schrijven.

Wie het ook aankoopt, laat me gerust weten wat jij ervan vindt.

Bon, het gaat dus om flipsticks: flippen met die lippen!


Je ziet het goed, het gaat om een lippenstift aan 2 zijden: de ene kant is een donkere creamy lipstick en de andere zijde is een transparante lichtere kleur die je als highlight kunt gebruiken (geen gloss, wel een lippenstift). Je kan ze apart gebruiken, maar zeker ook combineren. En dat is vooral de bedoeling denk ik van hun concept. Je gaat het blenden (vervagen) zodat je het ombre-effect (van licht naar donker) krijgt. Dan ben je ook met je lippen helemaal in!

Even een foto van internet moeten plukken om al een beeld te schetsen... Maar ik maak zeker nog een eigen review!

mooi toch!? I want these lips!!

Ben jij al overtuigd? Ik alvast wel! Ik wil dat het zo snel mogelijk 1 juli is!
1/ ik ben dan op één dag na in verloooof!
2/ de soldenperiode begint en ze gaan me kennen in t stad, want ik moet al 2 dagen de eerste week van juli mee als personal shopper!
3/ Max Factor heeft een nieuwtje uit en die staat nu redelijk bovenaan mijn neverendingwishlist!


with style
x
Volg me op Twitter, Facebook en Bloglovin. Thank you!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten