vrijdag 8 juni 2012

Party Outfit #Kids #girls

Mijn outfit zag je al voor het communiefeest van mijn nichtje, maar de kids zijn natuurlijk ook uitgedost.
Esmée draagt ...euh CKS, ben gek op dat merk, zowel voor jongens als meisjes. Andere merken ben ik dan weer beu wegens altijd dezelfde stijl van prints. Bij CKS heb je ook wel een lijn in hun collecties maar toch ben ik steeds verrast en blij om iets van de nieuwe collectie te kopen (of meerdere dingen off course!) Miss wou krullen in de haren, dus mama mocht de krultang boven halen. En we vonden dat beiden eigenlijk stiekem wel superleuk! Is ze niet schattig, een echt dametje!

My girl is wearing CKS, I love this brand! Every collection is a new surprise for me. She wanted to have soms curlywurly's in her hair, so I took my tools to help her. And she was so happy! Isn't she lovely?



She's wearing: 
printed dress: CKS
green jacket: CKS
legging: i forgot I think Zara
silver ballerina's 
Do you like this look?
with style
x
Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Idd toffe prints, en een supermodel! Esméétjes haar is echt mooi met die krullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lief meisje! Ze gelijkt ook goed op jou zeg. Mini mama, met leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen