woensdag 6 juni 2012

New beauty-goodies!

Ik ben gisteren naar ICI PARIS XL geweest, ik kan daar wel even rondlopen (en verkocht raken aan alles)... bij de make up! Ik heb nu een foundation van Clinique mee, om eens te testen bij mezelf. Ik kan het ook gebruiken voor visagie-opdrachten, dus geen weggesmeten geld.
Ik las ook over de purity van Philosophy. Leuke flacons van dit merk en naar het schijnt een superproduct! Ik las het op een beautyblog (http://www.beautyloves.be/) en het maakte me nieuwsgierig. Nu ga ik ook dat testen. Veel proef op de som dus, want ik had nog een nieuwe mascara nodig! Ik wou de Dior 360 eens laten voor wat het was (en hij is op ook trouwens) en koos nu voor een Helena Rubenstein.
Dus er volgen ook blogjes over het resultaat, die volgen dan na het testen.


Ik gebruik Lady Million als parfum. Ik heb geen 10 flesjes staan, ze leven zo lang niet bij mij. Sommigen denken waarschijnlijk dat ik het drink ;-) Maar bon, ik wou nu eens een nieuw geurtje, hoewel ik ook nog mijn Lady Million wil... Ik kan er nog geen afscheid van nemen. Beetje zoals het 'oude' Issey Miyake, daar ben ik ook nog steeds zo gek op! Kortom mijn favo-geurtjes zijn: Issey Miyake, Lady Million, Envy van Gucci (maar ik ben er na een week beetje allergisch aan, ik kan het niet dagelijks dragen) en nu misschien mijn nieuwe geurtje! JIMMY CHOO! Wel de eau de toilette, want de eau de parfum vond ik te zwaar voor de zomer. Ik heb nog geen schoenen van onze Jimmy, nu toch wel the new fragrance! Het is een begin ;-)


Ik moet wel bekennen dat het een moeilijke keuze was, er waren enkele nieuwe geurtjes. Cool Water van Davidoff ken je ongetwijfeld (blauwe flesje), maar die heeft nu een nieuwe versie in een gouden flesje. Deze zomer haal ik die misschien ook nog om eens af te wisselen. Maar het is Jimmy Choo geworden. Dus veel te testen! Let's start!





Heb jij ook nieuwe goodies en welke zijn dat?

with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

10 opmerkingen:

  1. Leuk geshopt ! Ben al lang benieuwd naar de Purity en heb recentelijk Lady Million ontdekt en ben er helemaal gek van !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. indeed :-)) zalig geurtje hé, ik ben er ook gek van, wil nog niet zonder! veel complimentjes mee! hihi
      purity viel in de smaak gisterenavond, nu nog eens vanavond ook proberen

      Verwijderen
  2. Envy van Gucci vind ik ook heerljk ! Ik ben benieuwd naar de Jimmy Choo geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn (1e) Lady Million ook bijna uit en nu Daisy van Marc Jacobs gekocht.
      Mooi flesje en dito verpakking van Jimmy Choo. Ben ook benieuwd!

      Verwijderen
    2. oh ik zag dat flesje ook staan van Daisy, maar had al zoveel geroken en vond de keuze al zo moeiljk ;-)

      Verwijderen
  3. Oh, leuke producten!!
    Die purity is zo fijn, gebruik hem elke avond!
    Ik was eigenlijk benieuwd naar die nieuwe Davidoff, ruikt hij goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja eigenlijk wel. eerste moment op mijn hand iets minder, maar na een tijdje echt wel en dan had ik Jimmy al gekocht. Ik ga er nog om, want heb een bon in de bus gekregen vandaag van ici paris, voor mijn verj. ;-)

      Verwijderen
  4. Ik heb ook een foundation van Clinique en ben daar wel tevreden over.
    Geniet van al je nieuwe goodies en ken die Lady Million niet van parfum, maar ga'k bij volgende parfumwinkelbezoek zeker eens testen!!!
    groetjes Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga er zeker van genieten en Lady MIllion, zeker eens testen. Er is nu ook een bloemerige versie van voor deze zomer. Ik heb zo lang getwijfeld. En welke Nele ben je? ben beetje nieuwsgierig ;-)

      Verwijderen
    2. Je hebt me gezien vanavond, curieuzeneus ;-)

      Verwijderen