vrijdag 29 juni 2012

Radio Modern #ILoveToBeAModernette!


Even al een tipje van de sluier: ik ben sindskort een Modernette. Ik heb nu 3 avonden achter de rug als MUA (make up artist oftewel visagiste) voor RADIO MODERN, een superconcept dat je dringend moet leren kennen als dat nog niet het geval is.

Radio Modern #3Modernettes van het Beauty Boudoir

Neem een kijk(je) op hun website om een idee op te doen, de sfeer wat op te snuiven van de fifties look, de dansvibes al te voelen kriebelen in de benen, zin krijgen om opgemaakt te worden in een echte fifties-vamp! Radio Modern kan je boeken voor je feest of evenement, dus doen! Radio Modern organiseert het hele boeltje: de beauty boudoir met 3 Modernettes (of 6 bij huge events) die het haar en make up verzorgen van de feestgangers die gekleed zijn in retro-style (polkadots!), spetterende livebands, je leert enkele danspasjes en de dansvloer staat constant vol tot de late uurtjes. Een knallend retro swingfeest dus! Allen daarheen zou ik zeggen. Hier kun je kijken voor een date in de agenda. Snel noteren hoor en misschien tref je mij wel aan als Modernette en tover ik je om tot fifties-queen samen met de andere Modernettes die voortreffelijk werk leveren. In een handomdraai knutselen ze een schitterend kapsel op je hoofd met bijpassende make up. 

Radio Modern: dan zijn wij als Modernettes gekleed in ons kostuum: 
wit hemdje in blauwe pencilskirt en blauw hoedje

Boek je een Radio Ultra Modern, dan ga je meer voor de 'over the top'-look (maar als je dat wil toch op jouw maat ;-) Hier zijn we op elkaar afgestemd qua kledij met de nadruk op zwart, wit en eventueel een rode toets, veel tule en opvallende make up en accessoires. I like it too! 


Was je net op zoek naar een idee of eens wat anders-alternatief voor uw bedrijfsfeest? BOEK NU! 

En voor de geïnteresseerden die mij eens aan het werk willen zien (ja, en je mag foto's trekken, want ik wil dat voor in mijn palmares oftewel portfolio), ik ben oa aan het werk 7 juli in Kortrijk en 11 augustus Benenwerk in Brugge. Allen daarheeeeen! Ik verwacht je! 

Watch and enjoy! Voel jij het ook al kriebelen?  




with style
x


Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Super idee , je blog is echt fantastisch , ik heb sinds een tijdje ook mijn eigen blog
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen