donderdag 14 juni 2012

Music Maestro

Waarom eens geen MUSIC AVE toevoegen? Ik hou van muziek dus why not?!
Even op een rijtje welke mijn favonummers van het moment zijn:
Omdat ik nog een groentje ben in het bloggen, vond ik nog niet direct hoe ik via blogger.com verschillende filmpjes op 1 post krijg (ging makkelijker zijn als je gewoon op filmpje kon klikken om eens te horen over welk liedje het juist gaat. Maar het is nu niet zo #snorrydeporry.
Daarom zet ik telkens een link naar youtube als je klikt op de uitvoerder.

Het ene nummer is ideaal om op te sporten (ik ben een fervente spinner!), de ander om lekker van te genieten als je languit ligt te luieren (waar is de zon? IK WIL IN MIJN HANGMAT LIGGEN!!), of terwijl je je boeltje thuis netjes aan het poetsen (alles lekker luid dan als je home alone bent), eentje om op te dansen (oh yeah, mijn dansschoentjes zijn opgeblonken), eentje om even bij weg te dromen (hmm)

#5   Colplay met Princess of china. Hierbij hoorde ik het en het was boenk erop! Ik vond het direct een goeie song.

#4   Monsters of men met Little Talks: da's ook eentje waar ik voor zou blijven zitten in de auto, terwijl ik eigenlijk al weg moet zijn, maar toch nog het laatste stukje van wil horen. Het vermelden zeker waard.

#3   Birdy met People help the people (nu niet meer het meest recente maar toch een ik-blijf-hangen-op-je-ipod-omdat-ik-zo-speciaal-ben): het is een nummer waarbij er verschillende emoties naar boven komen, herinneringen ook... maar ik hou zo van het nummer en van de broosheid in de stem Birdy. Ik kan er blijven naar luisteren. Het is eentje dat ik niet beu raak en het raakt me in mijn hart.
#2   Sam Sparro met Happiness: niet veel tralala (lalalalala) rond verkopen, hier word je toch gewoon happy van! Niet? Ik was al fan van zijn Black and Gold enkele jaren terug.
  
#1   The ultimate topper is Loreen met Euphoria! Ze won het Eurovision dit jaar (en ik had op haar gegokt! YAY, ik heb een goeie smaak!). Ik hou ontzettend van het nummer ,ze heeft een stem als een klok. Ik zou het wel 100 keer na elkaar beluisteren (ja, écht, je gelooft me niet, ik zie het! Maar 't is echt!)
Deze week was het dan nog wel één van de songs tijdens my spinningclass! Joepie! Vulle sjette! (translation: volle bak!) #Sweden12points!


Wat is jullie favoriete nummer van dit moment?

with style
x

Volg me op TwitterFacebook en Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben verzot op Nicky minaj Starships, dan ga ik helemaal los... Sam Sparro is ook een favo en Flod Rida met Whisle vind ik ook wel ok. Last but not least Usher met Scream, Vulle sjette!!!! Inderdaad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loreen is momenteel ook veruit favoriet! Vind et schitterende plaat!

    BeantwoordenVerwijderen