zondag 3 februari 2013

Shoplog

Dat is het leuke aan cadeautjes krijgen, als het een bon is, kan je nog eens extra genieten! Gaan shoppen en zelf kiezen wat je wil of nodig hebt. Voor kerst bij la mama kreeg ik een bon van Rituals
en dit is wat ik ermee kocht.


De zoveelste rebuy (ben er gek op!) de geurstokjes voor in huis, in het bijzonder geur Sweet Sunrise. (oh ja, zon!) De deodorant spray Qi Gong, Yi Yi Ren met organic white lotus. De lichtgroene lijn dus. Die vind ik de beste. Op aanraden van Petra van Sprinkles on a cupcake kocht ik ook een body mist.
Dan ook maar uit die lijn om geen kakafonie van geuren te hebben.

Die body mist is een blossom water, dat wil zeggen: een water, een soort parfum met bloemengeur. In dit geval de Cherry Blossom. Dit dient om extra te verstuiven, heel lichtjes, beetje jezelf besprenkelen met een zachte geur. Geen eau de toilette, wel een body mist. Kun je zelf ook op je kussen verstuiven. ZALIG!

The Relaxing body mist: a scent of cherry blossom gently covers your skin with a fine dew. Zo staat het omschreven op het omhulsel waar het flesje in zit. Ik ben alweer helemaal verkocht!
Bedankt Petra voor de tip!

Hou jij ook zo van Rituals? Wat is jouw favorietje?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. De geurstokjes zijn heerlijk! Ik heb dezelfde als jij en ze gaan zo heerlijk lang mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qi Gong is ook één van mijn favorieten maar ze hebben zoveel lekkere geuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh je hebt de body mist ook genomen, heerlijk hé!! And you're welcome! Vanavond ook nog eens op mijn kussen sprayen, is al even geleden dat ik hem nog gebruikt heb (ziet er ook een nieuwe verpakking uit).
    En wat een fijne producten heb je nog gekozen, ze hebben er zoveel goeds!
    Die geurstokjes moet ik ook eens aanschaffen, misschien meer voor de lente/zomer, nu laat ik meestal van die waxmelts branden in huis voor een goede geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben toch ook een BIG fan van Rituals! Ik kocht onlangs de scrub uit dit gamma. Heerlijk geurtje! x

    BeantwoordenVerwijderen