dinsdag 5 februari 2013

Random Pics #Januari #part2

Oeps, we zijn al paar dagen ver in februari... en ik moet nog showen wat ik zoal deed in januari...
alé, niet neuten dan en tonen maar die handel!


voor de West-Vlamingen geen probleem... voor de anderstaligen: 
1. 'maar meisje, wat is er?' 'Ik ben mijn hondje kwijt' (weent) 
2. 'Mijn klein hondje boehoe' - alé, we gaan een affiche ophangen dat je je hondje kwijt bent hé' 
3. 'maar dat zal niet helpen. boehoooeee' - 'waarom niet?'
 4. 'mijn hondje kan niet lezen, trut' * lol

 dessertbordje * soepje met houdhakkersbrood en Oud Brugge-kaas (lunch)

my sweet little princess reading * playing games * BF and the little prince (we are the coolest)

sneeuwpret * oude auto (joepie deze week komt de nieuwe eraan!)


contrast met vorige foto: ik ben klaar voor de lente! Laat maar komen die zon en warmere temperaturen. en om te beginnen de nieuwe collectie :-))


chanel on the lips #love

 what's in my make-upbag? #soon on the blog

 lovely jumpsuit for kids * lovely pic: the lips, the glasses, the dog 

my inspiration... #atos lombardini #iwanttweedinallcolours! 

wat deed jij zoal in januari? of kijk je ook vooruit en verlang je ook naar de lente?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: