dinsdag 26 februari 2013

dresscode #eerste communie

Mijn dochter doet haar eerste communie. Zij heeft haar outfit al... Chique dinges :-)
Maar la mama... die moet ook nog iets hebben. Ondertussen heb ik het gevonden, nog de finishing touch and I am ready! Ssssjt het is nog een geheimpje! :-)

* Ik heb een kleedje gezien met zwart-wit, trend SS 13 check!
* Ik wil ook een jumpsuit, trend SS 13 check! (ik moet nog naar andere feestjes)
* Ik wil een touch of pastel or/and fluo, trends SS 13 check!
* Ik wil iets anders dan anders, misschien een print? trend SS 13 check!
* Ik wil volgende merken testen: Anna Rachele (you can see the collection here), Paul and Joe Sister, Twin Set, Supertrash, Ana Alcazar, Lio Jo, Marc by Marc Jacobs (voor de accessoires), Essentiel, ...

oooh I want it all... Puhlease! #bestwinforlifewinnen

Dit is een beetje mijn inspiratie... in picture...

Julia June #Sint-Martens-Latem (ook in andere boetieks te verkrijgen)
Ik paste het reeds en het zal deze niet worden :((( Toch niet voor het communiefeest.

zalig zo'n witte peplum! ik heb al een zwarte, maar een witte voor de zomer wil ik ook 
(hoewel dat in de winter ook erg mooi kan zijn in winterwonderland)

sexy printed maxidress!

Benieuwd wat het wordt? Geen van deze uiteraard, ik ga niet alles verklappen hé. Een tipje: trendgevoelig is het wel :-)

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


3 opmerkingen:

  1. Ahh, je hebt iets gevonden, super!!
    IK ben nu wel heeeel erg benieuwd geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd! Mooie foto's trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben al benieuwd!
    En ook prinses Esmée!

    BeantwoordenVerwijderen