donderdag 31 januari 2013

Eva meets Vila

Eva Daeleman... je wellicht niet onbekend. Je moet nog geen fervent luisteraar van MNM zijn daarvoor. Je kan haar ook zien omroepen om één, maar het bezig jonge bijtje zit dus niet stil. En daar hou ik nu net van. Van bezige creatievelingen. Eva heeft oog voor mode en tweet (19.500 followers heeft ze!) vaak enkele outfits of 'welke schoenen heb ik vandaag aan'-items. Ik vind dat tof. Ik hoor haar ook graag bezig.
Klinkt als veel lof. En dat mag. Als het goed is, mag het gezegd zijn. We moeten als vrouwen niet zo jaloers zijn allemaal. Ik gun het haar, en ik geloof in  haar nieuwe concept.

Bij deze een glimp van wat ze heeft ontworpen. And be sure! I LIKE IT! Al vrees ik voor een stormloop, want ze is zo slim om het niet te duur te maken. Dus ladies, teenagers, al dat vrouwelijk schoon zal wel iets willen van die collectie. Ik ook... maar niet als heel de stad er ook mee rond loopt.


een quote als merknaam #origineel #grootgelijk!
we have to love life and keep smiling!
bron

 some details... i love love love! can't choose what I want have first


wit kleedje * roze tweedjasje met studs (lief en stoer) * leren jasje * hippe stoere broek * grijze blazer met fluogeel randje * i call it LOVE
bron

Dus Eva, als je dit leest (tussen al je ander werk door), schenk je mij één stukje van je collectie? ;-)
Een mens kan het maar vragen, dromen,.... "Dream big" zeg ik altijd :-)
Dan ben ik de eerste, kan ik erover bloggen, showen,... Met mijn 6000 bezoekers per maand, is dat toch al een beetje extra reclame, niet? So, pretty puhlease? :-)) (knipper knipper met mijn oogjes)

Vanaf 14 februari te verkrijgen. Valentijn zal nog nooit zo mooi geweest zijn...

LOVE IS STILL IN THE AIR! (you can read here)

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen: