woensdag 20 februari 2013

Charlots of love

Via Petra won ik een winactie, omdat ze 3 jaar bestaat had ze een hele resum acties en als het iets was dat bij me paste of ik het nog niet had, deed ik mee. We kunnen ons er maar aan wagen, niet?

Zo gezegd, zo gewonnen! Het is een ketting voor ons 2, mijn dochter en ik zullen hem beide gebruiken. Vind het zo schattig staan bij haar. Wat wil een 6-jarig monstertje zonder tanden nog meer? ;-)





Mooie cupcake-ketting hé? Ken je Charlots of love al? Neem snel een kijkje op deze Vlaams-geïntegeerde Nederlandse webshop/site! Charlotte komt uit het Vlaamse Knokke-Heist, maar woont nu in Amsterdam. 

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige dochter heb je toch en de ketting staat haar zo leuk! Die zie je zeker niet meer terug ;-) Ik ken de shop nog niet, maar zal er eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk dat je er een postje over gemaakt hebt!!
    Ziet er een leuke ketting uit, en je dochtertje straalt ermee! Veel plezier ermee! x

    BeantwoordenVerwijderen