dinsdag 22 januari 2013

Chanel ma belle!!

Na Dior... komt zéker aan de beurt... CHANEL! De nieuwe collectie is om nog meer bij te smelten!
Ik ben nu nog steeds niet in de parfumerie geraakt, wat wel de bedoeling is binnenkort. Ik zal toch moeten kiezen en nu ik deze collectie heb gezien... Ook na wat minderlovende kritieken van de pigmentatie van Dior - boeeehooee *pruillip* - zal ik misschien toch meer geneigd zijn om over te gaan naar Chanel. 't Zal de proef of de som moeten zijn...

Kom en smelt mee met mij (als sneeuw voor de zon, wat een woordspeling met deze sneeuwerige dagen!) En als ik me nog maar eens mag uiten: IK WIL LENTE, ZON, ZOMERCOLLECTIE, IK BEN KLAAR VOOR SS13, laat die winter NU stoppen! Ik ben ziek, nog nooit van mijn leven zoooooo ellendig geweest van een stomme verkoudheid. Ik nies wel 7 keer na elkaar, op zijn minst!
Gevolg: droge huid, kapotte lippen, kapotte neus, druilerige ogen, tranende ogen, lopende neus, verstopte neus, hoofdpijn,...

Time for some make-up dus! ;-)


Printemps Précieux de Chanel


De decors zijn op zich ook al zalig, maar kijk toch maar naar de make-up! 



* voor de ogen: Les 4 Ombres Raffinement: beige, taupe, koper en bruin als kleuren. Het doosje met de 2 kleuren: is een duo van beige en donkerbruin. Deze heet Ombres Contraste Duo Sable-émouvant.

*nagellakjes: le vernis de Chanel: Emprise is lichtroze, Accessoire is roodbruin-bordeaux en Fracas is pinkywinkyroze! 

* de blush, Frivole: een abrikooskleurige (lijkt me een sterk gepigmenteerde kleur). Wat abrikoos op de wangen is altijd mooi! Zeker met die zomer in het verschiet!

* lipsticks: Rouge Allure Lipsticks van zachtroze tot paarse tinten en om in de tinten van de oogschaduw te blijven zijn er ook bruine tinten lippenstift bij. Mijn oog valt vooral op de lipsticks links boven: de Rouge Allure Velvet met wat meer cachet! Ik hou van kleur op de lippen (al draag ik dat niet dagelijks, maar ik vind dat meer vrouwen dat moeten doen!). Bon, zo is er koraalrood (mooooi!) en een felle roze tint (got it already!)


Mijn meest favoriete stuk! Dit MOET ik hebben! Het 'poudre signée de Chanel' is een poeder om te highlighten met een satijnzachte look. Ik zal ze niet durven gebruiken, omdat ik dat reliëf niet kwijt wil. Zo mooi dat dat is! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat hiervan! 
Een roze lipstick heb ik reeds van Chanel, dus voorlopig heb ik die niet nodig. 

Dus als ik het even mag samenvatten... Chanel blijft me gewoon bekoren... ik wil dit poeder en de roze nagellak! Dit is reeds te verkrijgen in de parfumerie.

Wat zou jij graag willen? Of heb je al iets gekocht? OF ga je toch voor Dior? Of kan je ook niet zo goed kiezen...

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!




3 opmerkingen:

  1. Ik stapte gisteren zonder blikken of blozen de Paris XL binnen en kocht 'La Favorite', mijn eerste chanel lipstick! I'm one happy girl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil beide collecties helemaal :) Da's toch nie teveel he? :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen