vrijdag 25 januari 2013

Trends SS13 #allesopeenrij #trend 3

# TREND 3 # BLACK AND WHITE 

Jeeepiee! Mag ik van geluk spreken dat op mijn kop de stempel van 'wintertype' staat gekleefd. Ik pas met wit en zwart! En laat dat nu nét een van de laatste NIEUWE trend zijn voor deze zomer. Combineer het gewoon in je outfit. Ik liet je al 2 andere trends zien, waaronder fluo and pastel en ten tweede prints

Hier enkele foto's uit de boekskes... 

hier mag misschien ook wel nog een felgekleurde pump onder, not?
#alles van ANNA RACHELE

Nu je de laatste 3 trends weet, waar ga jij voor deze zomer?

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Datlaatste jurkje is erg leuk! Heerlijk als we weer dit soort kleding kunnen dragen. Ik zie er alvast naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen