woensdag 23 januari 2013

Trends SS13 #opeenrijtje #trend 1

In plaats van te zeuren over de sneeuw en het verlangen naar de lente/zomer... zal ik het dan maar daarover hebben. Zo laat ik jullie weten wat de mode te bieden heeft. We zijn lucky, want alles kan en alles mag.

# Trend 1 #   FLUO & pastel

Vorig jaar was dit ook al te zien in de winkels. Ik raad je aan om er nu toch maar eens je werk van te maken. Ik heb fluo voornamelijk in accessoires, nl. fluoroze clutch van Sasha (kan je hier zien), feloranje handtas, fluoroze halsketting (kan je hier zien), fluogele oorbellen van Six.
Oh ja, ik heb een fluorozebroek, een van Monday, die combineerde ik soms met mijn wit marcelleke met fluoroze print, en een armband van BIBI (met verschillende harde kleuren). Dit zijn de eerste dingen die in me opkomen. In kleedjes heb ik: een smaragdgroene van Anna Rachele (een van dé kleuren deze zomer! Turquoise ook trouwens!), een roze gestreept van Ana Alcazar met een fluoroze gilet van Hampton bays. Als je mijn outfits van vorig jaar wil zien, ga je eens goed moeten neuzen op mijn blog :-)



MARC CAIN

fluoroze met zwart en wit (keep in mind!) * print and fluo (keep in mind too!)

Iedereen, ja iederéén moet march 23 nu wel kennen 
(anders heb je op een andere planeet geleefd). 
Denk maar aan de vele wedges die je overal zag passeren. 
nu zijn ze er met fluo pumps voor zo'n 179 euro... 


En dan nu pics van vorig jaar... i was in trend already... dus ik ga deze zomer een stapje verder! (zie trend 2 en 3) Maar ik ga zeker ook pastel dragen (i love it! en hé, mijn kleren zijn nog niet allemaal versleten hé), soms in combinatie met fluo! Zie dit maar als een tip!
halsketting Zara - fluobag Sacha

broek Monday - handtas - bibi armband - oorbellen Laurence Delvallez

Neem maar es een kijkje op http://www.piuepiu.it/?page_id=5, daar zie je de fluo-trend volledig in terug. Ik vind de print-broek met fluoboord wel leuk van Marc Cain.

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Fluo accessoires vind ik best mooi eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die March23 pumps zijn mooi ! Maar om er nu 170 euro voor neer te tellen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. te gek hé! ik betaal dat ook niet hoor, in close-up, h&m of zara komt dat ongetwijfeld ook! voor een grilletje die maar een zomer of 2 max. zal bestaan betaal ik dat ook niet hoor! maar ze zijn wel mooi en ze gaan verkopen, geloof me!

      Verwijderen
  3. De handtas en en je ketting vind ik prachtig. Verder heb ik weinig met de Fluor trend.. soo 80's ;-) daar ben ik zelf toch wel klaar mee

    BeantwoordenVerwijderen