dinsdag 16 oktober 2012

wishlist... oopsie, another one

Vandaag zou ik kunnen schrijven over Brad Pitt die het eerste mannelijke model is voor Chanel n°5. Hoe gek ik ook ben op Chanel... ik vind toch dat Mr. Pitt niet de juiste keuze was. Maar bon, nu ga ik veel tegenkanting krijgen zeker? ;-)



Of ik vertel jullie gewoon wat ik al geschrapt heb op mijn wishlist en wat er nog bij komt. Ik zou geen modebewuste vrouw/makeupverslaafde zijn, als er niets nieuw bij kwam op mijn eeuwige lijstjes. (ik heb ook zo'n neverendingTODO-list)
Schrappen wat al gekocht is #ikschrapgraag

ATTACK! (als je de foto's ervan wil zien, kijk dan es op mijn postje in september)

- beltbag Louis Vuitton of Michael Kors

- coco noir-perfume of Chanel: ik heb het niet gekocht, ik vond het niet bij mij passen.
I'm sorry My Love = Chanel

- gucci guilty-(perfume): in de plaats gekocht van Coco Noir van Chanel. Niet dat ik me guilty voel, maar het ruikt erg lekker én ik krijg er complimentjes over. Jimmy Choo en Lady Million staan nu even opzij.

- dior jungle: oogschaduw gold and kaki, nude lipstick, nagellak kaki: nog niet gekocht, is eerst volgende wat ik graag zou willen kopen (of krijgen mag ook, ik ben erg lief)

- style journal: gekregen van mijn lieve vriendinnetje Eveline. thank you sweetie :-)) De laatste weken waren hectisch druk, nu ga ik dat eens beginnen invullen en van genieten. So happy with it!

- zwarte wedges Juliette à Paris: savatjes zoals we dat zeggen, ze zitten zo makkelijk én ik krijg er complimentjes over én ze zitten de hele dag (én nacht) als gegoten. Ik kan niet meer zonder. Ik ben ook blij dat ik voor de zwarte ipv de camelkleurige ging, die passen op alles. En aangezien ik vaak zwarte kledij draag, is dat supermeegenomen. I LIKE in het kwadraat en nog meer dan dat!

- bikerboots: ik had er nog van vorig jaar (het waren de wedges OF de studsbikerboots... het werden dus toch de wedges), en ik zal er binnenkort zelf studs op zetten. Het zijn zwarte boots met 3 gespen.

nieuw op de lijst:

- army of lovers-hemdje: camouflage and kaki: past dan bij mijn Dior-jungle-make up look :-)
Maar ik wil nog veel meer uit Zara, ik zou daar elke maand wel het een en ander uit willen kopen. Helaas, een mens kan niet alles hebben...

- ketting uit Zara

- MAC Marilyn Monroe:tja, do I say more? Ik wil er alles van, maar met de 2 bons die ik nog steeds heb, ga ik er een blus en een lipstick mee kopen. Post about it, you can read here.



- bril : christmas gift :-)))): eentje van Paul and Joe ofwel eentje van Chanel?

Chanel: maar een voorbeeld van wat ik niet mis vind...
ik zal toch eens een bezoekje moeten brengen aan mijn opticien geloof ik
 
 

Paul and Joe : i like!

- en voor de rest wil ik enkel gifts geven, lief hé :-)


En jij? Wat staat op jouw lijstje?

with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Dag Jemmie Pemmie, blij dat je de style-journal binnenkort zal gebruiken, het was met heel veel liefde gegeven! Maak er iets moois van xxx Eefie

    BeantwoordenVerwijderen