zaterdag 27 oktober 2012

Lana del Rey for H&M

Zoals ik gisteren beloofde: een postje over Lana del Rey for H&M. Ze is het gezicht/model voor de collectie van het voorjaar. Ondertussen is er een tweede reeks, voor het najaar, waarvoor zij poseert. Hier een overzicht van enkele foto's waarbij je ook ziet dat wit ook best kan voor de winter!
Winters wit zeg maar ;-)
Vorige jaren ging je mij niet in wit krijgen voor de winter, ik vond dat niet passen. Een mens verandert al wel eens van gedacht, dus zie je mij deze winter wel met wit. In een kleedje, tweedjas, mantel of rokje. Gelijk hoe, je kan best wit dragen in koude winterdagen! Het is zelfs mooi!

 wit gecombineerd met lederen broek! of een hairy-jacket in white!
een mantel of een fluffy rokje 

Heb jij al een witte wintertenue? Of wat zou je graag hebben?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: