vrijdag 26 oktober 2012

Topmadammen op een rij!

Lana del Rey, je kent ze ongetwijfeld!! Indien niet, dan shame on you! Bij deze, een kennismaking:


summertime sadness #Lana del Rey

Je weet misschien ondertussen al dat ik een aantal vrouwen wel 'aanbid' (dat is misschien wel overdreven, maar ik zie ze wel als wauw!) omwille van hun schoonheid en/of karakter of wat ze verwezenlijkt hebben omwille van hun looks/stijl/karakter... Enkele topmadammen op een rij:


BB (do I say more? wat een bom!), Twiggy (volgt nog uitgebreide post over haar make-up), Audrey Hepburn (the hair! de styling!), Marilyn Monroe (de allures, de make-up!!!), en recenter Victoria Beckham (ja, sorry, ik weet dat ik hier op tegenkanting kan botsen, maar so what.. i like her style which you can read here!) en Lana del Rey! Over deze laatste jonge dame wou ik nog iets kwijt...
Ik vind ze als zangeres écht wel dik ok! Maar die haar stijl!! Man man, en d'r haar! Oh boy, ik wil dat ooooook! Elke dag! Onlangs zat ik bij de kapper en we hadden het er ook over. Vroeger was de vrouw de huisvrouw die poetste en voor de kids zorgde. Elke dag waren de haartjes netjes gedaan, in de plooi of in de krul. De dag van vandaag lukt dat niet meer zo goed bij de geëmancipeerde vrouw die een carrière wil zoals haar man. Maaar ooooow, laat mij eens duidelijk stellen wat ik allemaal doe, buzzy bee dat ik ben. Het is mijn blog, dus ik mag mezelf eens prijzen. Ahum ;-)

Ik ben een 32-jarige moeder (altijd en overal) van 2 kids, ik werk 22/36 vaste job, ik ben zelfstandig in bijberoep (altijd en overal mee bezig, al is het in het koppie), ik sport (3u/week als het goed gaat), ik doe mijn huishouden zelf, ik strijk, ik kook, ik doe boodschappen, ik maak me elke dag op (hé, ik ben ijdel en wil er goed uitzien)! Ik ontschmink mij (mijn huid moet binnen 20 jaar ook nog ok zijn!), en ik blog! (tijdrovende hobby,maar fun fun fun!)
Hopelijk zie je mij een beetje zoals mijn stijliconen, klein beetje maar. Alleen heb ik te weinig tijd 's morgens (en nee, ik kan echt niet nog vroeger op, want ik ga te laat slapen, elke avond!) om mijn haar perfect te doen. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel stijlen 'in', dus hoge ponytail en off we go. Voor een feestje ga ik voor een krul, een taupage of wat vlug opsteekwerk.

Sorry, ik wou meer over Lana del Rey vertellen met foto's van H&M (maar de post is te lang aan het worden, ik ben wat uitgebreid beginnen schrijven over mezelf :-p)
De rest van Lana, dat is voor morgen. Ik wou nu toch eens laten weten dat vrouwen top zijn en dat we er mogen wezen. Maar mannen, geen nood, we kunnen ook niet zonder jullie ;-)

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten