woensdag 10 oktober 2012

FOTD Fifty shades of grey

Intimiderend zeg je? Nee, zo ben ik niet. Maaaaar (er is een maar!) met make up kan je wel verschillende looks bekomen: je kan je ogen vergroten, verkleinen, door je wenkbrauwen bij te werken kun je een heel andere mimiek bekomen,... Met donkere make-up verklein je of het maakt je strenger.


Ik had deze foto's getrokken, maar helaas niet opgeschreven wat ik heb gebruikt... Dat zal wellicht wel een NAKED 2 van Urban Decay geweest zijn met oogprimer om de oogschaduw nog sterker te laten uitkomen. De eyeliner is met potlood, dus dat zal wel eentje van MAC geweest zijn. En mascara is uiteraard mijn lievelings, nl. Helena Rubenstein. Ik moet gauw een nieuw halen, want ik heb hem bijna helemaal opgebruikt. Niet dat ik geen andere in reserve heb hoor, maar deze is voor mij echt een onmisbaar exemplaar.


Zo zag het eruit. Vind je de look mooi?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen: