dinsdag 30 oktober 2012

Me without make up...

Of het voor mij een uitdaging was net zoals die BV's die vorige weekend te zien waren in het magazine van Het Nieuwsblad? Tja, ergens wel een beetje als ik heel eerlijk ben. Anderzijds vond ik het wel eens  de moeite om het te durven. Ik wou er gewoon ook een woordje uitleg bij geven, mijn mening dus!

Ik vind het bij iedereen mooier met make-up! Je moet mijn mening niet volgen, echt niet! En ik vind het 'chapeau' als iemand een hele dag zo kan rondlopen. Als ik zo ongeschminkt rondloop, is dat
1. omdat ik ziek ben
2. omdat ik het huis niet uit hoef (ik breng mijn kids ook best wel eens naar school zonder al te veel make-up op)
3. geen make-up in huis heb (never!)

Doe voor mij toch maar een camouflagelaagje, en dat ligt NIET dik! Dat verbergt wat foutjes. Blush zorgt voor een fris gelaat, je ziet er jonger en levendiger uit met wat blos op de wangen. Ik hoef niet dagelijks zware oogmake-up. Echt niet, ik heb ook gewoon zachte kleuren of enkel een lijntje met mascara op. Bij een avondje stappen doe ik het meestal wel. Gewoon omdat ik het mooi vind. En ja, ik voel me er beter, mooier, jonger en zekerder bij. Dat is eerlijk zijn! Ik hou van een mooie uitstraling en make-up kan daarbij helpen.


#true! #make-up is my passion :-)

Ik vind het dikke zever dat één van hen verkondigde dat ze de make-up zou afdoen om uit te gaan... No! Als single lady doet ze dat niet, ik geloof er geen sikkepit van! Maar bon, kortom: voor mij is een vrouw mooier mét make-up. En ondanks het eeuwig-oude cliché dat mannen het ook mooier vinden zonder... sorry, maar er zitten echt spoken tussen (zonder make-up dan wel hé)... Ik kan niet geloven dat die mannen hen liever zien au naturel... Er zaten best ook vrouwen bij (Katja Retsin, Tiany Kirilov), die geen make-up hoeven. Dat is ook eerlijk zijn. Ik vind mezelf mooier met...



bij beide foto's links met make-up en rechts zonder, maar dat zag je al hoop ik ;-)

Hoe denk jij erover?

with style
x
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

11 opmerkingen:

  1. Ik vind mezelf en vrouwen in het algemeen mooier mét make-up. Ik draag ook altijd make-up ook al is het minimaal (blush, brows-in-control en mascara).Ik moet zeggen dat ik je zonder make-up ook mooi vind, ok mooier met maar vanwege jouw donkere wenkbrauwen en goede brows heb je nog een mooi sprekend gezicht. Dikke vette RESPECT trouwens dat je al is het voor de helft zonder make-up verschijnt. Ik durf dat dus echt niet hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Je ziet er top uit, met en zonder make-up!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Ik vind mezelf én anderen ook meestal mooier mét make-up, dat hoeft daarom niet veel te zijn (mascara, beetje blush, een glossje én ge-epileerde wenkbrauwen) doen al wonderen!

    Zelf ga ik nooit werken zonder make-up, enkel op thuisdagen en wanneer ik weet dat ik bv enkel en alleen naar de bakker ga dan ben ik make-uploos. Ohja...op reis durf ik wel meer een naked face hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Mannen zeuren altijd dat vrouwen geen make-up moeten dragen, maar als je er dan uitziet als een spook, dan is het opeens niet meer goed.. Vind die laatste foto trouwens heel leuk zo, met én zonder make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan! Idd met make-up kan je je mooie kantjes beter doen uitkomen, hé ;) Enne, meestal is "the natural look" ook met make-up, hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef mij ook maar met hoor. Ik durf gewoon het huis niet uit zonder make-up. Ik moet trouwens ook altijd mijn wenkbrauwen bijtekenen want die zijn zo goed als onbestaand. Dus zonder make-up door het leven? Ik sterf waarschijnlijk nog liever ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je heerlijke eerlijkheid! gelukkig zijn er nog zo'n vrouwen!

      Verwijderen
  7. Leuk artikel ! :) Ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die er niet beter uitziet met makeup hoor. Zonder kom ik ook wel buiten als het echt moet (winkel, apotheker als ik ziek ben, enz) maar verder maak ik me altijd op. Dat voelt ook gewoon verzorgder aan vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél mooi au naturel ! Ik ga zelden buiten zonder make-up, alleen als het echt niet anders kan.

    BeantwoordenVerwijderen