vrijdag 7 december 2012

So this is Christmas... #wishlist

Christmas... the first snow, l'ambiance, kerstmarktjes met njummie hot chocolate (liefst met een vleugje baileys), wat zachte achtergrondjinglebells, candlelightjes, presents (yay! veeeeel cadeautjes onder die boom!) En hij (de boom) staat er al bij mij.


Ik heb al cadeautjes vooraleer de boom is versierd. Eerlijk? Eerlijk is eerlijk! Ik krijg heel graag cadeautjes. Ik weet goed wat ik wil (veel te veel), dus ik zeg ook wel hoe het erop staat, maar toch word ik ook graag verrast eigenlijk. (de BF zal dat tegenspreken, maar toch, er schuilt écht een romantisch kantje in mij!) Kerst is dus echt geven en nemen. Ik vind het gewoon leuk om cadeautjes open te doen, maar even graag om ze te geven. En liefst zo persoonlijk mogelijk!

Voor mij graag: Zara-stuff, ICI Paris XL-stuff, een romantische mooie etagère (eentje for life, die ik kan doorgeven aan mijn dochter), de cd van Ellie Golding (en een ticket voor haar concert op 1 mei, maar die is uitverkocht en ik was er niet op tijd bij :( (pruillip eerste klas!), iTunes, dagje mee uitnemen om te shoppen (zonder dat ik aan iets moet denken #wishfulthinking!) en dat ik eens 15 zakken tegelijk moet maar niet meer kan dragen, juweeltjes (Marc Jacobs, do you hear me?), ... en voor mezelf koop ik ook iets: een nieuwe bril!


 misschien wel een andere kleur, maar deze vind ik echt leuk! nu nog zien of ie op mijn koppie past 

 wanted!


etagère, liefst met bloemen, roze, wit of iets romantisch
 (mag mét cupcakes zijn) 


Wat wens jij?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist ! De bril is heel mooi. Mij kunnen ze ook altijd blij maken met een bon van de IPXL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist ! Ik heb vanalles wat op mijn kerstlijst staan. Ze gaan geen moeite hebben met iets te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je wishlist is zeker niet slecht! Geef mij maar beauty cadeabonnen, dan maak ik de winkels alvast even onveilig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij die Gucci/Chanel/Prada - auto. Thank you :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jem Jem,

    Wij hebben zo'n etagère in de winkel, ik stuur je eens een foto! xx

    BeantwoordenVerwijderen