vrijdag 28 december 2012

Holidays

Vakantie... tijd voor de kids... koppie vol.... te laat in mijn bed... er te vroeg uit...Teveel eten... ik moet crashdiëten of ik word viesgezind... Teveel emoties de laatste tijd dus emo-eten... (zie poem ave).
Moe dus met andere woorden... Vakantie... ik zit er in en heb er nood aan... Daarom even een kleine break. Maar maak je geen zorgen, ik probeer vanavond enkele blogpostjes te schrijven. Vrijwillige fotografen voor de outfits mogen zich aanmelden... een fashionblogger zonder fotograaf... mooi is dat! #ironie!


Vandaag staat op de planning: cinemaatje met de kids, logé op bezoek: kids party! Vanavond bloggen én strijken (deel 3455).

See you! Happy holidays!

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Chill ze meid en ff lekker proberen te ontspannen en genieten! Wat leuk hé K3! Daar is mijn kleine meid ook gek op. Have fun and CU soon!

    BeantwoordenVerwijderen