vrijdag 21 december 2012

EOTD

Eyelook of the day... Ik gebruikte mijn BOOZY palette, gekocht via boozyshop.nl. Het is niet supergepigmenteerd, maar voor de prijs wel es leuk om te hebben. Ik gebruik het soms vochtig om meer kleur te hebben. Het is wel enorm nacré, maar voor de feestdagen mag dat wel. Ik maakte een zachte look, rozig parelmoer kleur met grijs in de buitenhoek. Met een fijn potloodlijntje, zwart potlood van Maybeline. Als mascara gebruikte ik een zwarte van NEE make up. Een heel elastische die zorgt voor grote ogen met lange wimpers. Ik vind het een hele goeie!

Als blush mijn favoriete roze van Catrice, een ombre, ideaal voor wat highlight. En een roze lipstick van NEE make up. Een gewoon rozige gloss. De base is foundation van NEE make up, een double action. Foundation met gel, zonder poeder. Ik breng het aan met een stiffeling brush voor een egaal resultaat.



kijk es diep in mijn ogen :-)


closer look of the eyes.



'Naturel' kan ook mooi zijn, niet?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie look! Ik heb zelf ook een boozy palette en sommige kleurtjes zijn idd niet heel gepigmenteerd. Ik zal ze eens nat maken en nogmaals proberen. Goeie tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en naturel, zo zou ik het ook wel willen! Maar dat zal ik dan eerst eens moeten leren in een workshop van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi look, perfect voor mij ook, ga ik eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen