woensdag 5 december 2012

Le Salon meets The Style Avenue

Als ik mijn haartjes wil laten knippen of ik heb zin in een gezellig knip/kleur/brush/klets-moment, dan ga ik naar Nathalie in Le Salon, in het hartje van Brugge. Nathalie is een 'zotte mutse' zoals we dat hier wel es zeggen, altijd heel vrolijk en opgewekt. Toen ik er laatst zat om toch weer iets van dat haar te knippen (goh, ik kan het niet laten hé! ik wil altijd iets anders proberen!), kregen we het fameuze idee om op oudejaarsdag (31.12.12 as we speak) samen te hokken. Ik kom in haar salon de dames verwennen met een make-upbeurt op afspraak.

Wil je een naturelle look? Of liever all the way retro? Of ga je over the top met een feestmake-up mét glitters en valse wimpers?

Ik gebruik mijn mobiel en NEE make-up om de klanten het beste aan te bieden: kwaliteit!

Bellen is de boodschap! Dat kan op het nummer 050/ 67 91 71


with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen: