zaterdag 29 december 2012

My Christmas gifts #NewIns #YAY!

Kerstmis, het is alweer een paar dagen geleden. Daarom was ik even afwezig: veel feestjes, en veel met de kids bezig. Een mens wordt er moe van...van al dat feesten en eten. Maar bon, je bent misschien wel nieuwsgierig naar wat Santa bracht :-) Maar omdat ik even graag geef als krijg (ja, écht! ik vind het leuk om te kopen voor een ander ook!), zet ik ook es op een rijtje wat ik schonk...

Foto van de outfit heb ik niet... :(( I NEED A PHOTOGRAPHER!

Maar deze foto geeft je een klein ideetje... Ik droeg een kanten rokje met top. Samen leek het wel een kleedje, maar het zijn 2 stuks. Ik zorg nog wel eens voor een review. Daarbij nylonkousen met pantermotief en ballerina's met studs. 'No high heels' om in de living rond te keuvelen. Lady in black for Christmas. De oorbellen zijn van Zara.


De zondag was het feestje bij la mama: daar zijn we al met een aardig bendeke, dus trekken we een naam.
- Ik heb voor mijn stiefbroer en zijn vriendin een pakketje samengesteld: 2 cinematickets, snoepgoed, een bon van de standaard boekhandel, alles samen in een mandje gedecoreerd.
- Voor mijn schoonbroer een Iphone-cover en een bon van de fietswinkel (is zijn grootste hobby). Hij is dan ook de peter van mijn zoon, dus hij kreeg een extraatje.
- Mijn zus is meter van mijn dochter en kreeg ook een verwenpakketje: Ritualsdoos met 4 producten, Oil & Vinegar-assemble (kookboekje stoofpotjes, Australian bush-kruiden voor een pesto met koekjes) en nog een bon van de Standaard Boekhandel (boekenverslindster).
- Mijn mama kreeg een bloemstukje en hét grote 'Ons breiboek' van de Boerinnebond. Een megadik exemplaar waar nog veel uit te leren valt. Nieuwe hobby van haar, nu ze op pensioen is. Ze mag al beginnen met iets voor mij :-)
- Voor Lena, het petekindje van mijn BF, kocht ik een doos Lego Friends (voor meisjes) en nog een leuke muts met een eendebek. Ze is verzot op eendjes. Dus nog een klein zakje badconfetti erbij in de vorm van gele eendjes.


En ik?
Ik kreeg een bon van Rituals. JOEPIE! Ik weet nog niet wat ik ga kopen. Ik denk de geurstokjes en misschien nog een bodycrème of douchegel. Je krijgt er ongetwijfeld een review over!
Vorige week kreeg ik van de buren die kwamen dineren de cd van Ellie Goulding: schrappen op de wishlist :-))) Schrappen vind ik leuk!

Kerstavond is traditie met het gezin: raclette!! En cadeautjes uitdelen.
- Zoonlief kreeg: pyjama van Woody, gezelschapsspel van ROX, vriendenboek Rox en nog het autootje erbij.
- Dochterlief kreeg: pyjama en badjas van Hello Kitty en nog een leuk boek.
- BF kreeg: parfumpakket met douchegel en bodycrème van Armani Code, een risottokit van Oil & Vinegar (kokkerelt graag), en 2 deftige zwarte onderhemdjes van Schiesser (geen brol!), een trui van Jack and Jones en nog een t-shirt (oepsie, al van de nieuwe collectie).

En ik?
Ik kreeg: een Ipad mini met de mooiste cover met een hoog Chanel-gehalte! :-)


random pics




Om te Nieuwjaren bij meters en peters is het nog iets te vroeg, dat is voor januari en februari. Dus die cadeautjes moeten nog gekocht en ingepakt worden... wordt dus vervolgd :-)

Wat kreeg jij voor Kerst? En was je er blij mee?

with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Je zag er leuk uit, je make-up is top (zoals ik wel van je gewoon ben natuurlijk), en hetgeen ik kan zien van je outfit zag het er mooi uit!
    Wat een mooie cadeautjes heb je geschonken, en gekregen!
    Een ipad mini #want
    En een bon van Rituals, altijd top! Nog een aanrader van daar, de bed & body mist, heerlijk voor op je kussen te sprayen voor je gaat slapen (tenzij je hem al hebt), al denk ik dat de geurstokjes ook super zijn! En de douchemousse, en ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt Petra! leuk om te horen :-) En merci voor de tip! ik ga dat eens proberen, misschien ga ik dan sneller slapen ;-) Ik heb het nog niet geprobeerd. in 2013 zetten we een date vast hé!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's ! Cadeautjes geven én krijgen blijft leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blush heb je daar op! Dewelke??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zag je er mooi uit. Leuk die kanten outfit, toevallig heb ik een rokje gekocht met kant vandaag, moet me ook eens aan de mode wagen hihi ;-)
    En Kerstman is goed voor jullie geweest, jullie waren vast heel lief dit jaar ;-) Ik kreeg een The Body Shop giftset met van alles en nog wat in de zalige kokos geur en een Chanel palette met allemaal mooie paars tinten.. gorgggeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Een Ipad mini is een serieus fijn kado, daar ga je van genieten! Bij deze ook alvast een fijn oudejaar Jemke!

    BeantwoordenVerwijderen