zondag 9 december 2012

Facebookpage #likeandshare #prettyplease

My sweet readers,

De dag vandaag... Ik veronderstel dat jij ook wel op facebook ingelogd bent, dus waarom mijn facebookpage niet 'liken'? Ik zou dat toch heel fijn vinden. Maak er gerust op jouw profiel ook maar reclame over. I don't mind ;-)

Misschien kan ik dan wel eens denken aan een leuke give away als ik een kaap van x-aantal likers haal? Dat moet lukken, niet? Wat de give away is? hmm, daar heb je nog even het raden naar! ;-)
Eerst zien of ik aan die 500 likers kom! Ja, ik zie het 'groot', maar ik merk op andere pagina's dat dat moet lukken. Dus doen! Anders geen give away... :-)

Ik heb 5.500 tot 6.000 viewers per maand, dus waarom zouden jullie mij niet 'leuk vinden'?
Als je me toch al volgt, dan krijg je via facebook ook telkens een melding van een nieuwe post.

Thank you! Ik apprecieer dit ten zeerste :-)

En hup, nu die cijfers in de lucht!




with style
x

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten