woensdag 19 december 2012

Inspiration #outfits #men!

Het is nog eens aan de mannen! Ik heb eens gezocht wat ik leuk vind voor mannen. Misschien vind jij je er wel in. Ik zoch gewoon op sites van merken die ik mooi vind (zara, g-star, maison Scotch,...) of gewoon op mannelijke bloggersites. Nee, die zijn daarom niet gay! En als ik cru mag zijn, die zijn vaak nét nog stijlvoller dan de 'regular guy'! So watch and learn!


http://mdvstyle.com/  * and look at the haircut too!!! * love love love



 GSTAR * denim look





ZARA * geruite broek


ZARA * rijststeek-gilet (met ruig baardje!) #rrrr


GSTAR * colarbaby!

GSTAR * hellloooow stylish men * denim


maison scotch * cosy * comfy * sexy * warrig


G STAR * denim en strak in het jasje
*
te combienren met een lange fluffy gebreide sjaal in grijs of zwart
*
met zwart leren broek


Maison Scotch * stylish guy (Bram Vanhamme is mijn inspiration)


Maison Scotch: stoer en kleurig


Maison Scotch * Christmas comfy


Maison Scotch : stoer en leer


Neem ik je eens mee tijdens de solden om een nieuwe outfit aan te schaffen? Stap maar eens uit je patroon van altijd en probeer eens wat anders. Je zal versteld staan van wat jou allemaal staat!
contact@thestyleavenue.be

with style
x

Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Toen ik begin oktober ging personal shoppen met mijn lieftallige broer hebben we de blazer van de geruite broek in zara gekocht. Was direct weg van die ruit en past bij veel!
    Lotje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, leuk!!
    Een blazer, en vooral strik ga ik mijn vriend niet aankrijgen, maar die eerste groene parka vind ik super!! Thanks for the idea!

    BeantwoordenVerwijderen