zondag 21 juni 2015

WINACTIE

Omdat ik onlangs jarig was, omdat ik bijna in verlof ben, omdat ik er gewoon zin in heb en omdat het wel nog es tijd werd én mijn blog 3 jaar bestaat... Redenen genoeg dus om nog es een WINACTIE te doen. Het zit nl. zo dat je die kan volgen op mijn Instagram-account. Dus als je me volgt (effectief volgen uiteraard: push the button) kun je het allemaal weten wat je moet doen. Maar ik zal het nog es op een rijtje zetten voor mijn lieve bloggertjes.




1. volg me op instagram
2. maak een leuke selfie van jou alleen en tag je bestie en mezelf (@jemmiestyle) erin
3. Actie is geldig tot en met 30 juni
4. een onschuldige kinderhand trekt de twee gelukkigen
5. wat valt er te winnen???? een gratis make-up workshop voor jullie twee met persoonlijk advies.

Ik zal de winnaar bekend maken via Instagram en ook op de blog. Ik wens jullie veel succes!
Wie dan helaas niet bij de gelukkigen is, dan kun je me ook altijd mailen voor meer info op contact@thestyleavenue.be

Succes!

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten