dinsdag 23 juni 2015

Outfits on a row : jumpsuits en feestkledij

Eenzelfde zwarte jumpsuit gepimpt en gestyled op een verschillende manier. De jumpsuit is van Relish en ik kocht die bij Sienna & Louis in Antwerpen. Ze hebben ook een veel te leuke webshop... hihi
Als basic kan ik die dragen om te gaan werken, om iets te gaan drinken maar zeker voor een avondfeest. Met een hakje of een sneaker, de jumpsuit is dan stijlvoller ofwel meer casual sportief.
De bruine blazer komt uit Barcelona, van Stradivarius als ook de bruine wedges.
De witte sneaker met gouden touch komen van Crème Fraiche in Knokke en ik combineer het met een opvallender jasje, nl. eentje van Scotch & Soda.


Dit blauwe kleedje met wat kant kocht ik in een nieuwe damesboetiek in Jabbeke, in IO. Het is van Rinamiscento. De sandaaltjes zijn van h&m vorig jaar , de blazer van een winkeltje waar de naam mij nu ontbreekt... en ik maak het af met mijn lievelingssjaal van Mucho Gusto (tweezijdig te dragen), en natuurlijk helemaal af met mijn mooie nieuwe Louis Vuitton-handtas.


 Voor mijn verjaardagsfeestje thuis met wat vriendinnen kleedde ik mij casual met een chique touch.
Ik droeg mijn hanky panky (oh i love this!) Eigenlijk is dat ondergoed, maar je kan het ook als topje dragen, is volledig in kant en ik zou het wel in nog honderd kleuren willen.
Mijn gewone donkere jeans is er eentje van Zara, mijn hanky panky kocht ik in Villa Maria en de blazer heb je al vaak gezien :) Die past bij zoooooo veel, ik hou enorm van dat jasje.
De schoenten zijn Frida-look-a-likes, maar kocht ik online bij Sacha.

Welke outfit vind je de leukste?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten