dinsdag 30 juni 2015

Outfits on a row: casual and cosy

 Als ik thuis ben, draag ik graag mijn homesuit. Het is er eentje van Key C, en ik koos voor een lichtgele kleur. Er is ook een jasje bij maar ik draag er soms ook een sweater op zoals hier.
De homesuit kocht ik in de Loftshop in Torhout. De sweater komt van Bellis in Zedelgem.
Qui est coco?

 Zo ga ik werken: een beige broek en sneakers (van Crème Fraiche), het t-shirt en gilet komen van Bellis. De sjaal kocht ik bij Machteld in Zedelgem.

Coco is back maar dan met een zwarte jeans. Daaronder droeg ik mijn Nike-sneakers in zwart wit.
Op een koudere lentedag neigde ik blijkbaar terug naar zwart wat ook perfect kan voor dit seizoen.

Die broek was ik bijna vergeten dat ik ze had. Het is al een oudere broek, maar ik blijf hem wel leuk vinden. Het is een blauwe leopard van Set. Ik droeg er zwarte pumps onder. De gele lichte trui is van Wildfox en de sjaal van Kudibal.

Wat is de leukste outfit ?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten