woensdag 10 juni 2015

Communie #2 Outfits , sfeer en gezelligheid

Jullie krijgen een hele reeks foto's te zien van het communiefeest van mijn zoontje. Het is ontzettend druk geweest, ik tel de dagen af tot mijn verlof en ik hoop deze zomer weer volop te bloggen. Ik loop mezelf wat voorbij maar ik wil toch nog wat vertellen over het feest. En over mijn familie.


Dit is mijn nichtje Jasmijn, de oudste dochter van mijn zus.

 Dit is Goele, de jongste dochter van mijn oudste zus.

 een spelletje air-hockey!

 my prettyness!! met dank aan mijn oudste zus om fotograaf te zijn.

 Nancy is een goeie vriendin en kwam helpen met de catering enz.

 Dit is Stefaan (mijn lover = tweede van links) met zijn broer en 4 zussen. Ferme bende!

 Mijn lieve kleine Marie-Lou: mijn metekindje. Een schatje!


 Mijn zus met Ime, de oudste dochter van mijn oudste zus maar dit is mijn jongere zus (maar is wel ouder dan mij. Ingewikkeld hé.

 Mijn dochter (en zonder bril voor een dagje)




 Mijn papa en Caroline

 Mijn mama en Franky

 Goele en ik , haar allerliefste tante haha

 het cadeau van Ties zijn peter

 de tafel met kaartjes, geschenken, de goodiebags, canvassen,...


 mmmmm met dank aan Nancy voor de megacoole lekkere snoeptaart!

 dessertbuffet: ananas, aardbeien, soezen, chocolade taartjes, bavarois, passievruchtgebak, 2 cakes, een ijstaart met ijslammetje (meeeega-njammie!) , kleine éclairs,...







 mijn zus de fotografe van dienst: thanks!

 mijn gezin : ik draag een outfit van Elisabetta Francci. Mijn zoon: een broek van Rockefella, hemd van Paul Smith en een blazer van CKS. Mijn dochter is gekleed in Zara en CKS. En de papa draagt een broek van G Star en een blazer van Ted Baker.

 mijn buurvrouwen Nathalie en Sandra


mijn shop-buddie Heidi, ook een buurvrouw. Daphne kon er niet bij zijn, want had zelf een communicantje.

Het was een heel fijne dag en een mooi feest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten