vrijdag 12 juni 2015

Random pics #3

Dat is ook weer een tijdje geleden dus ik zal er dan maar direct een hele boterham van maken. Ik heb het gevoel dat ik iets goed te maken heb, en jullie verdienen wel weer wat nieuwtjes. Tenzij je me uitvoerig op instagram volgt tenminste. Dan weet je wel mijn hele leven denk ik :-)
Bon, ik zal dan maar direct meer vertellen over de laatste weken. 

Mijn mooie lieve Olafje... Onze moederkat Toulouse heeft in augustus , vorige zomer, 'gejonkt' en dit was een van haar zoontjes. Ik was zo in love en we hebben hem gehouden. Hij is zo lief, zo trouw en heel huiselijk. Hij hield zo van mij en mijn gezin en wij van hem.
Sinds 6 mei is hij verdwenen. Plots. Van de ene dag op de andere. Ik kan het nog niet vatten. We zijn een maand verder en elke dag, elke dag huil ik om hem. Ik kan me geen leven zonder hem voorstellen. Hij kwam me 's morgens wekken, lag altijd dicht bij mij, liep me overal achterna.
Ik mis hem zo ontzettend hard en ik kan niet leven met het idee dat iemand anders voor hem zorgt. Dat ze dat dan maar héééééél erg goed doen met heel veel liefde want hij geeft er nog meer terug. Ik mis je zo mijn lief Olafje. Het went echt niet zonder jou. Waar ben je?

Er moet ook nog gewerkt worden: een workshop make-up onder vriendinnen. Mail me als je ook eentje wil volgen of meer info wil weten. Dat kan op het mailadres: contact@thestyleavenue.be

Ik was helemaal weg van de schrijfstijl van Griet Op de Beeck. Amai, ik las eerst dit boek en daarna haar debuut 'Vele hemels boven de zevende'. Velen vinden die dan ook de mooiste, maar ik vond 'Kom hier dat ik u kus' mooier. Ik herkende heel veel personages uit mijn omgeving in de karaktertrekken terug van personages in het boek. En ik heb zo gehuild! Ik ben een softie, ik weet het. But that's me. Ik weet niet waarom ik dat niet zou vertellen?
Een echte aanrader dus!



 De uitnodiging voor mijn zoontjes eerste communie. Ik zette er nog de tekst bij 'I am your hero'. Hij is dan ook wel een heel klein beetje veel in de ban van superhelden.

 Meet mama-poes Toulouse in een doosje.


 Workshop op Roefelland: make up met kinderen. Dat is echt een voldoening want je krijgt zoveel terug van die kinderen. Ze zijn zo enthousiast.

 Bruidjestijd. Isn't she lovely?

 de goodiebags voor de eerste communie: een geschenkje, snoepjes en de tekst 'you are wonderful'.

 Zonnetje? Brilletje op!

Mijn ster van de dag! Hij draagt een jeans van Rockefella, een lichtblauw hemd van Paul Smith en een roestbruine blazer van Cks. De schoenen zijn zoooo mooi, ik ben er zo gek op! Die zijn van Galluci.




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten