donderdag 25 juni 2015

Random Pics : vaderdag, decoratie en ontspanning

Als ik in Antwerpen ga shoppen, ga ik graag es langs bij Sienna & Louis, een klein leuk winkeltje met betaalbare kledij. Hip en trendy en ik ontdekte nu (helaas haha) ook hun webshop. Ik kocht er onlangs een Stella McCartney-bag en deze twee sandaaltjes. De zilveren zijn met een gesp en vooraan lijkt het op een veer. De roségouden schoenen zijn een ander model en zitten als gegoten. Ik ben er dolblij mee!

mmm rood fruit! njammie! dit waren de eerste kersjes van dit jaar.


 Per seizoen richt ik mijn witte schaal graag in volgens de kleuren of bloemen of typische spulletjes volgens het seizoen. Nu was het tijd voor de zomer. Ik ging naar Ikea voor een nieuwe koeiehuid als tapijt en ik ging naar huis met veel meer... en ik hield me nog in. Kaarsjes, kaarsjes en kaarsjes, en ook nog cactusjes inieminieklein, super schattig toch? Het boeketje valse bloemetjes vind ik ook super leuk. De geurkaars in het midden is heaven! I love it! En dan kwam ook nog de lampion van Ikea. Ik heb er twee in klein formaat en ook 1 grote.

 Hellloooow fluffy rabbit :  wat een dotje! 


Ik ben nog maar begonnen en het was de laatste tijd weer zo druk dat ik nog niet veel tijd had om verder te lezen, maar wat ik las, vond ik wel al goed. Ik ben benieuwd. Nog even geduld... bijna in verlof!


 Knuffeltijd met mijn mooie Toulouse aka Lou'tje. De mama poes... Olaf , haar zoontje, is helaas nog steeds niet terug... sinds 6 mei ondertussen, mijn hart is gebroken, maar ik heb de hoop nu wel opgegeven... Ik krijg het nog niet over mijn hart om een nieuwe poes in huis te nemen. We gaan gewoon al onze liefde geven aan Toulouse.

 Mijn kleine buddy wou een nieuw kapsel. Hij wou zoals papa zijn haar kunnen rechtzetten. Ik vind het jammer dat ik het toch niet eerder aandurfde voor zijn communie. Hij staat er supercool mee en is zelf heel trots op zijn nieuwe look.

 Voor vaderdag kocht ik een dienblad in hout, de box met kruiden hadden we al en het boek ook. Ik vond dat er wel wat extra soorten flessen gin bij mochten. Zo kunnen onze gasten kiezen wat ze willen. We hebben ook tonics, rose limonade, en eentje met 'herbs'-smaak. Die vind ik persoonlijk wat minder, maar ik ben geen zo'n gin-drinker. Voor vaderdag kreeg de papa van mijn kids ook nog een ontbijtje op bed (dat wilden de kids heel graag es doen) en zijn we 's middags gaan uit eten in de buurt.

de handdoeken komen van Ikea.


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten