maandag 15 juni 2015

The Personal Life: verjaardag vieren tot in het kwadraat #pre-dinner

Wie mij goed kent, weet dat ik heel graag verjaar. Nog steeds. Op 7 juni werd ik 35 jaar. Ik maak er graag grapjes rond en zeg dan wel es "Forever 29" en ik zou wel nog graag 29 zijn, maar ouder worden vind ik tot nu toe écht niet erg. Ik hou van de dag om es in de belangstelling te staan, daar is niets mis mee toch? Ik durf dat toegeven, ik vind het leuk om dan echt volop te genieten.
Mijn man is ook jarig op dezelfde dag en dat is eigenlijk best grappig. Ondertussen vind ik het niet meer erg om dat te 'delen', want nu maken we er een leuke dag van samen met het gezin. Vorig jaar zijn we uitgebreid gaan uit eten en het mag dan wel es wat meer kosten. We houden ook van het culinair genot.
Dit jaar gingen we eten in Auberge d'herborist, een 1-sterren-restaurant. Echt, ik kan het bijna niet beschrijven hoe lekker het is. Ook het interieur en de sfeer is zoals we het graag hebben en het niveau in ons bord qua serveren was top. Het eten zelf, de smaak, de combinaties waren af! Een aanrader, dat is duidelijk!


hapjes bij de aperitief: het dienblad alleen al vond ik supertof! En dat glazen potje! Toch om gek van te worden? Zo cute!

 asperges met emulsie van garnalen: koud voorgerecht maar zo hemels lekker! 



Een pittig gekruid Herboboll :) En de aangepaste wijn maakt het af waardoor de pikante nasmaak verzacht en dat ook weg gaat in je keel. Heaven part 3.

 Mijn jarige buddy is 40 jaar geworden, ikzelf 35. We kregen dan ook elk een kaarsje op ons toetje.
Een nagerecht met aardbeitjes.


 Bij de koffie kreeg je nog een versnapering. Maar oh my god! Niet normaal hoe dat dat weer op je tafel wordt gezet. Zo'n mooie houten blok, heel speciaal en schattig geserveerd. Toppertje!


Je hoort het ! Wij hebben genoten. Dat was een pré-verjaardag-diner. Dan hebben we nog in het weekend gevierd en ook al een afterparty. Ik blog hier ook nog over deze week. Eerst nog nagenieten.... 35 worden is écht niet erg :-)



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten