woensdag 17 juni 2015

The Personal Life: birthday #35 #40 Cadeautjes en feestjes...

In mijn vorige post kon je lezen dat we zijn gaan eten in een sterrenrestaurant voor onze verjaardag. 35 en 40 is toch een beetje speciaal en we houden van mensen om ons heen dus hebben we ook gekozen om wat vriendinnen te vragen bij ons thuis om mijn verjaardag te vieren. We zijn ook op onze verjaardag zelf bij onze beste vrienden geweest voor een barbeque. En volgende week gaat mijn man met wat mannen op café om te vieren. Feestjes genoeg, verspreid en niet 1 groot feest zoals we 5 en 10 jaar geleden hebben gedaan.

Vrijdag 5 juni: bakheet! Heidi en ik gingen een dagje naar Knokke. Hebben wij gepuft en gezweet! Gelukkig op tijd vertrokken of we hadden hagelstenen in onze nek! Maar wel enorm genoten van een fijne dag!

 my god, i need holiday! wat zie ik er moe uit...

 Zaterdag 6 juni: mijn man komt terug van een werkweekend uit Wenen en had een flesje bubbels mee om op te drinken in bed. I love it! Thank you sweetie!



Zondag 7 juni: we zijn jarig! Omdat ik al zoveel gekregen heb de laatste 15 jaar van mijn man, vond ik dat het tijd werd om hem in de watten te leggen. 40 jaar is ook niet zomaar een verjaardag, het leven begint dan pas naar het schijnt dus het leek me leuk om iets origineel te doen. Daarom krijgt hij 40 cadeautjes, maar niet allemaal op 1 dag. Ik heb een jaar de tijd om af en toe es iets klein te geven, of iets groot... Ik heb nog niet alles gekocht, dat komt wel op mijn pad. Momenteel zitten we aan cadeautje 6 die reeds gegeven is. Even op een rijtje.

start: een stuk chocolade , witte uiteraard :)

 1: een autogeurtje want de vorige was op.



Een fles gin met rose lemonade. Voor vaderdag kreeg hij een gin bar met nog 2 extra nieuwe flessen bij. Ik vind het leuk om te kijken voor speciale flessen. Het oog wil ook wat


 3: 40 dikke zoenen en heeft hij ook gekregen.



4: vergat een foto te nemen van blaadje 4, maar ik zorgde voor een nieuw dekbed met kussens bij.
Is ook een beetje voor mij, maar ik ben toch ook jarig? ;-)

Bij cadeau 5 waar hij 5 jaar was, werd ik geboren. Dus dat mocht een echt mooi cadeau zijn. Stefaan gaat nl. in julie een dagje naar Zolder. Hij was een half uur zelf racen met een BMW en ook nog 3 toeren mee racen als co-piloot in een Porsche. Boys... Maar ik heb wel zijn droom waar gemaakt dus ben ik gelukkig.
Van zijn meter en petekind kreeg hij een helikoptervlucht dus dat wordt fun deze zomer! Ik kijk er al ontzettend naar uit om dat allemaal te zien. En vooral ook om te zien hoe hij ervan zal genieten.

's Middags trokken we dan naar Geluwe bij onze vrienden waar we met drie gezinnen samen genoten van onze vriendschap. De apero vloeide rijkelijk. Mij hoorde je niet klagen :)
Het was superlekker en zonnig ... soms ook winderig en wat nat.... Onze mannen nat spuiten met een waterpistool aarde in een plons in het water... met kleren aan. Och ja :-) Het leven is 1 feest als je jarig bent! No pics allowed :)


 toen waren we nog droog :)

Mien moaten mien moaten, we zien junder gèren.

 Mijn party-outfit voor het feestje met de meisjes. 15 dames bij mij thuis.

 Ik had alles buiten voorzien, maar de regenvlaag stak daar een stokje voor... Dus alles terug naar binnen!


 Buurvrouwen, Smisse-vriendinnen, make-up vriendinnen, collega-vrienden, all friends...

Het enige mannelijk schoon die erbij was, is Sem, het zoontje van Joke, een ex-collega. Oh klein dutsje van 3 weken. Zalig om nog es in de armen te houden.

Hoe later hoe zotter, er waren al enkele dames naar huis vertrokken. Na de cava kwam de gin...
We dansten zelfs in de living. Zalig toch?! Meer moet ik niet hebben. Maar kreeg wel superleuke cadeautjes! Ik kreeg 2 bonnen van Bellis, maar die spaar ik voor de nieuwe collectie.
En enkelen legden samen voor een mooie bon van... Louis Vuitton. whoot whoot!
Happy girl!

3 buurvrouwen die in mijn hartje zitten <3

Ik ben zo blij met al die lieve dames, een schat van een man en mijn lieve kindjes waren ook erg lief zoals altijd. Bedankt iedereen om er een fijne verjaarweek van te maken. Forever35 dan maar? ;-)


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Amai, wat een verjaardagsweek! Super dat je er zo van genoten hebt! xx

    BeantwoordenVerwijderen