zaterdag 10 mei 2014

Wishlist #moederdag #verjaardag

Moederdag en mijn verjaardag, je weet het... ik heb het al duizend keer gezegd waarschijnlijk... zijn de mooiste dagen uit het jaar. Voor mij althans. Dan geniet ik écht om es in de belangstelling te staan en om verwend te worden. Kleine dingen, lieve dingen, gewoon... weten dat er iemand aan je denkt. Dat is toch fijn? En elk jaar maak ik een wishlist in de hoop daar iets uit te krijgen. Indien dat niet het geval is, verwen ik mijzelf met het schrappen van de wensen! (gniffelt)

Moederdag is zondag al, morgen... Het zal een dag zijn die een beetje aan me voorbij zal gaan. Eerst en vooral vroeg uit de veren na een heftig feestje veronderstel ik... Want op het moment dat ik dit al schrijf, moet het nog allemaal komen. Voorbereiding heet dat. Eerst een klantje om te maquilleren, dan misschien een extra dutje en/of lopen. Om 10u vertrekken voor een ontbijt met m'n schoonmoeder. Ze is alleen en ik vind het zo sneu dat ze wel es in de watten mag gelegd worden met een lekker uitgebreid ontbijt in Le Coquisserie in De Haan. De Broers trakteren hun moeder op een ontbijt/brunch. In de namiddag hebben we een communiefeest... ook leuk! Maar moederdag? Die vier ik graag uitgebreid op een ander moment. De kindjes hebben wel al wat voorzien, dus dat zal ik met veel liefde en open armen ontvangen want het komt recht uit hun hartje. Ooooh!

De verjaardag... dat is nog even aftellen.. Vandaag om precies te zijn...

7 juni in rood omringen op je kalender!

Jah, ik pruttel weer te veel. Too much to read... Jullie willen foto's? Actie? Aaaah jullie willen weten wat je moet geven? hihi #littlejokemydear!

1. Rise by Beyoncé. New Fragrance. 

wat een fles! en wat een geur! Ideaal als avondparfum bij het uitgaan. 
En dat ontworpen door een topwijf!


2. La vie est belle. Lancôme.
Another topwijf! Helaas too much photoshop... anders wil ik er ook wel zo uitzien op die leeftijd ;-)
Het flesje en de geur zijn veel zachter, liever, wel ja, eentje voor overdag. 
Zat bij Elle Magazine en GOD, it smells great!

3. IT-bag 

Ik nader de 35 , tijd voor een real IT-bag!! Dat mag wel es na al die brol-sjakossen. Ik heb welgeteld 3 mooie handtassen en zeker niet duur!  
Er staan er drie op mijn lijstje. First comes first. Louis Vuitton Speedy in donker damier please. 
I know what i like. De andere twee zijn voor later: een zwarte Hermès Birkin en Chanel Flapbag, ook zwart. Bij zo'n IT-bags wil ik echt klassieke donkere kleuren die tijdloos zijn. Ik heb geen geld op overschot om een extra foulietje te kopen. 



om exact te zijn: Louis Vuitton Damier Ebene 25 of 30 


Ok... ik ben terug van dromenland... :/ 

Tomorrowland dan maar? Aangezien we niet op reis gaan deze zomer, wil ik de perfecte look voor ons favo-festival. Ik ga voor de bohemien look. Hopelijk staat die mij :-) 
Kleedje check... nu nog de schoenen! (en de zon ook graag want die nieuwe schoenen mogen niet vuil worden dank je)

4. the shoes


Ik wil nog enkele paar schoenen, het is echt verslavend!!! Sneakers, espadrilles, boots, sandaaltjes,... Veel te veel leuks in fashion! 

Maar voor de schoentjes wacht ik misschien nog even tot in de solden... TML is toch pas in juli, ik vind wel nog wat. 

Ik kijk al uit naar de verjaardag! Het liefst van al wil ik met de close vrienden iets gaan drinken en gezellig samen zijn. Ook my BF is jarig en we gaan samen uit eten na onze verjaardag, een tète à tète zoals dat heet :-)

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. ah de speedy is inderdaad echt een klassieker, al zou ik denk ik nog wat meer neertellen voor het bandoliere model, vind het echt niet handig om een tas alleen aan je arm te dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo leuk aftellen tot aan je verjaardag! Ik verjaar ook zo graag :-), nog 32 dagen... (39j... Ouch ik sta niet te lang stil bij dit cijfer...) Van een designer bag droom ik ook al jaren, ooit komt het er wel eens van. Tomorrowland, daar heb ik jaren leuke momenten beleefd, en het zien groeien. Moeilijk om aan tickets te geraken tegenwoordig. Volgend jaar misschien terug om the big 4 te vieren.

    Veel plezier met de leuke vooruitzichten en het dromen van designer bags...

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen