zaterdag 31 mei 2014

Thank you

Eerst en vooral sorry voor alle spam ;-) Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om een mooie look te creëren en ook om er reclame voor te maken, want er moesten stemmen geronseld worden... Helaas, hoeveel mensen ook hun uiterste best hebben gedaan, het heeft niet mogen baten. De wedstrijd is voorbij en ik heb niet gewonnen. Natuurlijk vind ik dit jammer, heel jammer zelfs. Want ik vond nu eerlijk gezegd dat ik een grote kans maakte. (en het dus ook verdiende om te winnen). Nee, dat is niet pretentieus. Ja, dat is zelfzeker zijn. Ik weet wat ik kan, ik doe het ook graag en ik vond het erg jammer dat karma mij niet goed gezind was.

met nogmaals ontzettend veel dank aan Charlotte voor het modelleren en Hazel voor de fotografie.


Maar laten we niet treuren. We hebben allen ons best gedaan én ik heb goeie reclame voor mijn bijberoep. Dus wie gelooft in mij, naar een feestje wil, kan mij altijd boeken! Voor een feestmake-up, fotoshoot of make up workshop met trips and tricks. Alle info vind je op www.thestyleavenue.be


Dank je wel!




1 opmerking:

  1. Hoe jammer, het was je echt gegund! Ik vond het alleszinds de mooiste look van alle foto's. Doe zo verder met wat je graag doet.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen