dinsdag 13 mei 2014

OOTD on a row

Some outfits... Was al weer even geleden en toch draag ik dagelijks een andere outfit of nieuwe combinaties. I love it! Binnenkort ga ik iemand helpen haar kleerkast onder handen te nemen, outfits samen te stellen en dan shoppen om nieuwe dingen aan te schaffen.
Je ziet het: de ene dag was het warmer dan de andere.

bruine lederlook broek: ZARA
shirt Zara (vorig jaar) 

 broek: Zara
 wedges: Juliette à Paris (last year)
 sweater: Modemusthaves (last year)

pants: Crème Fraiche
boots: Van Dalen (last year)
top: Maison Scotch (last year) 

ripped jeans: only
bomber: only
I got it twice, and i give one away! you can read here more about it!


 carselfie #outfit voor de persdagen
blazer: mango (last year)


ripped jeans: only
top: h&m
blazer: mango
boots: van dalen
bag: chanel

 cold in the morning:
ripped white jeans: zara
boots: van dalen
top: 10 days
jacket: zara
scarf: pieces


pants: zara
boots: sacha
shirt: modemusthaves
blazer: zara

zwart leren broek: zara 
enkellaarsje: zara
tuniek-trui: euforie
dikke trui: zara
bag: Dolly and Daisy

jumpsuit: Miss Sixty
shoes: Sacha
belt: Essentiel
bag: Essentiel
jewelry: Marc by Marc Jacobs
blazer: Close-Up

pants: zara
boots: van dalen
top: zara
gilet: gift
belt: what's up boutique Brussels (gift)

pants: Enkhuizen 
top: only
blazer: zara

top : maison scotch 



pants: Bellis
shirt: Bellis
blazer: Zara
shoes: Sacha 

 pants: modemusthaves
shirt: 10 days
pull: jbc groggy
necklace: hema

Wat is je favoriete outfit?

Vergeet de give away niet! En zag je deze ook al?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. De outfit met de grijze jeans en nude roze top is mijn favoriet! Ik hou zelf nogal van zachte kleuren. Op nr 2: outfit met het gestreept t-shirt en leren jasje. Dat is iets wat ik zelf ook graag draag.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen