dinsdag 27 mei 2014

OOTD #outfits on a row

We hebben toch al een paar mooie zonnige dagen achter de rug. De regen was er helaas ook. Als het zonnetje komt piepen, krijg ik wel zin in een rokje! :-)

IT-shirt: #Selfie by modemusthaves.com, rok vorig jaar (weet niet meer waar ik hem kocht), 
sneakers Superga (zie shoplogje). Riem is van Essentiel. 

na twee weken niet lopen wegens te druk, te moe 
en een  gigantische kuitkramp die me 4 dagen pijn deed lijden, ben ik weer helemaal op dreef


rokje en jasje zijn van vorig jaar, t-shirt kocht ik bij Bellis en de sneakers zijn ook nieuw
(zie shoplogje)


 op zijn zondags een fietsritje, het was heel warm: jasje uit en hoedje op!


Mijn bleke jeans (beetje verslaafd aan! zou hem elke dag dragen!) Tx to Crème Fraiche Knokke!
En zo ook mijn ander paar nieuwe sneakers (zie shoplogje) van Keds.

Door de regen koelde het wat af en kon ik wel een truitje gebruiken. 
Nude pants: Zara, nude gilet: Josh V , top Hale Bob.

Na een loopje op mijn 'vrije' dag, een home-office-outfit. Papierwerk en consoorten moeten ook gebeuren!

Welke outfit vind jij de leukste? Wat is jouw favoriete zomer-item?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Ik word altijd vrolijk van je kleurtjes en outfits! De eerste vind ik echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen