donderdag 15 mei 2014

Sylvie goes Hunkemöller !

Sylvie ken je ongetwijfeld. Zo niet, kom terug van je andere planeet. En google haar es. Ik vind haar stijl onwijs gaaf! Hunkemöller ken je ook. En anders, dan heb jij (of je vrouw) geen mooie lingerie. Dat hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn. En dat bewijst Sylvie ook met haar eigen nieuwe collectie voor de keten in lingerie en badmode. En het gaat hier inderdaad om badmode. Ik heb al zo mijn favorietje gezien. Al heb ik momenteel wel al enkele bikini's... Goh ja, teveel heb je daar niet aan zeker? ;-)

oh ja, is that body also for sale? pretty please? :-)

De collectie vind je hier en rond 50 euro heb je wel al een bikini (slip en bovenstukje)

Wat is jouw favorietje? 
Van mij de Color Wave (met wit, roze en zwart) en de Miami Glam.
Ready for some summertime!


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!



1 opmerking:

  1. Die zwarte strapless is echt top!!! Zou ik me wel durven aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen