woensdag 26 november 2014

Quotes #november

Voila, ik had zin om nog es wat quotes te posten. Op mijn instagram vind je er vaak enkele terug, maar ook hier een paar 'nieuwtjes'.


 be yourself!


oeps! i love vodka! i am not a gin-lover... hype of niet... i like vodka more 



 sorry schattie... altijd koude voetjes :-)

 true :-)

do what you love 

 hmm misschien toch wel es tijd om thuis wat aan body-workout te doen? Tijd maken dus...

 Mijn dochter speelt liever met jongens, en gelijk heeft ze! 


:-) hihi

 ooooh sweeeeet (smelt)


 geeeeeuw soms zijn de dagen te druk





 NOPE!



hihi :-) choices! 



oh thank you, oeps... vodka again. Twice in one blogpost. Zou ik een probleem hebben? ;-)


with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten