zaterdag 1 november 2014

Ootd #blazertime

De laatste twee nieuwe blazers die ik deze zomer aankocht hebben hun diensten al bewezen. De vieuxroze kocht ik begin juli en de roestbruine in Barcelona. Die deed ook al zijn dienst tijdens september-oktober toen het nog mooi weer was, maar is zeker ook nog verder te gebruiken in de herfst en winterperiode. Wat eveneens geldt voor de lichte kleur. Ik ga mijn roze blazer ook op zwart dragen, ik combineer het heel graag met grijs. Vind deze combinatie supermooi en leuk om te dragen. Hier enkele ideetjes hoe ik het graag combineer.



toen nog blote voetjes...



met de Dolfie-sneakers (looooove them)



Do you like this outfits? Hou je ook zo van blazers? Ze maken je outfits af, classy en stijlvol op stap!




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Blazers zijn the way to go. Ik draag ze overal! Ze maken een outfit af, ook al draag je er sneakers onder. Ik heb nu al spijt dat ik die Essentiel blazer tijdens een stockverkoop heb laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, nu wil ik een roze blazer, want lichtroze dat heb ik nog niet... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooi! Ik draag zelf ook heel graag blazertjes. Trendy en toch netjes.

    BeantwoordenVerwijderen