zaterdag 29 november 2014

New haircut!

Twijfel twijfel. 1 ding stond vast, ik wou iets aan dat kapsel veranderen. Deze zomer carréetje en daar was ik heel tevreden mee. Al jaren wil ik es langere lokken, maar heb nooit de 'courage' om het te laten groeien. Nu ga ik ervoor! Ik wil echt es lang haar en we gaan op onze tanden bijten. Ik vind dat heel vrouwelijk en glamoureus. Het is nu al op schouderlengte dus ik noem dat al halflang (hihi).

Duizend kapsels heb ik bekeken, pinterest afgeschuimd, en getwijfeld en gewacht. En dan schiet het opeens in mijn vel en moet dat haar eraan geloven. Knip! De schaar erin. Eerlijk, het is wel weer even wennen.... Are you ready?

My froufrou is back! Na 5 jaar mocht ie wel es terug en de frou is volledig terug trendy dus dat gaf nog es de doorslag om het wél te doen. Waar ik ook van hou, is een hoge paardenstaart en de frou die niet te kort is en wat langer aan de zijkanten.



Wat vind je ervan?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Supermooi!!! Ik ben ook nog altijd heel blij dat ik mijn frou terug volledig geknipt heb, al is het wel vaak bijwerken want zit snel in mijn ogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed die froufrou! Ik laat mijn haar ook weer opnieuw groeien, en voor de feestdagen laat ik eventjes clip-extentions steken :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen