woensdag 5 november 2014

Christmas is coming! Wander & Co webshopping!

Hoewel ik op en top een zomermens ben, kan ik wel genieten van de herfst als de zon schijnt! De koude van de winter vind ik echt gruwelijk! Grumpy grumpy... maar de sfeer van kerst, die vind ik dan wel weer top! Daar kijk ik ontzettend naar uit, de boom versieren met de kinderen, de cadeautjes kopen (en opendoen), het lekkere en vele (damn you!) eten, de feestjes, samen zijn met de familie, i love it!

Daarom mag je er nu al beginnen over nadenken wat je graag wil en ik zal je daarbij helpen. Binnen 8 zondagen is het zover! Dé feestweek rond Kerst en de kerstvakantie (yay!). Sorry, zo erg, terwijl ik dit typ, zit ik zelfs nog in (herfst)vakantie...

Als je geen tijd hebt om te shoppen, doe het dan online. Hou je van hebbedingen of wil je iemand verrassen met leuke interieurspulletjes, voor in de keuken, of gewoon in huis, dan moet je zeker es surfen naar de webshop van Wander & Co.

De Flamingo-kaarsen (15,95 euro) zijn hip, zeer gegeerd en ruiken naar verschillende geurtjes: vanilla and black pepper, cheesecake crunch, coconut, strawberry 'n champagne, jamaican café and walnutt,... voor elk wat wils. Des goûts et des couleurs :-)




In de keuken: broodplankjes in hout, marmer, verschillende vormen, ... Leuke glaasjes om uit te drinken, of bewaar je graag je vitamientjes voor de komende winter in een leuke 'jar'?



In je woonkamer, studio of kot: maak het lekker gezellig of koop jezelf een bloemetje voor deze leuke vaasjes:  de uilenvaas, de marine of ga je liever voor de geometrische siervaas in bronskleur?


Ook in de badkamer kun je je gading kwijt: het merk Cowshed heeft een allegaartje aan crèmes en lotions of oliën te koop bij Liesbeth op haar webshop !




En om ons op te smukken zijn er ook altijd juweeltjes: kettingen of oorbelletjes. Heel schattig en mooi. Misschien iets voor jouw dochter of BFF?



Of liever winsterse sneeuwvlokjes?



Daarnaast zijn er nog handdoeken, notitieboekjes, stempels, sponsjes, potloodjes met leuke opschriften, stoffen tassen,... many more! Dus neem een kijkje, en koop iets leuk voor jezelf , vriend(in), partner, mama,... Just buy, want het zijn écht wel democratische prijzen!




Hou de site in de gaten want er komen nog leuke kerstideetjes aan! Of een cadeaubon misschien?




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de shop echt geslaagd (good job Liesbeth), ze heeft zoveel leuks!! Benieuwd naar alle kerstspullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ik moet opletten wanneer ik in de buurt van haar webshop kom, al die leuke cadeau-ideetjes! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou echt alles kunnen kopen op haar webshop! :p

    BeantwoordenVerwijderen