zaterdag 11 januari 2014

Yves Rocher #test test

Even terug in de tijd... werd ik geïnviteerd op een blogevent in Kortrijk van Yves Rocher. Daar kregen we een goody bag. En die spulletjes dienen gebruikt te worden. Zo ging ik aan het testen! Review volgt.

Daarnaast kreeg ik ook nog een extra mascara en een shampoo voor vettig haar.




 De shampoo is voor vettig haar, want daar kamp is dus wel mee. Het ruikt naar planten en kruiden. Moest ik even aan wennen, maar nu ruik ik het graag en ben echt tevreden over deze shampoo. Ik wissel nog steeds af met Elsève voor gekleurd haar en met Ultra Doux omdat ik die wou proberen. Vanille met papaya-extracten. Dus deze shampoo helpt ook echt, ik kan al eens een dagje skippen om mijn haar te wassen.


de ultra volume -mascara: een vol borsteltje waardoor je met twee laagjes mascara al genoeg hebt voor een volle blik. Ook heel tevreden over!




Ken jij het merk en heb je er zelf make-up of verzorgingsproducten van?




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. nog nooit van gehoord, maar die shampoo klinkt me als muziek in de oren! nog minder douchen in de blok = nog minder tijdverspilling :D haha vies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben eigenlijk hele fijne spullen hé, ik ben ook meer en meer fan!

    BeantwoordenVerwijderen