donderdag 16 januari 2014

Julia June #SS14 #new collection

Als je mijn blog vaak leest, weet je vast wel dat Julia June een van mijn favoriete merken is. Ook voor de nieuwe collectie voor lente/zomer 2014 (SS14) is er weer veel moois te zien. Op de facebookpagina beginnen ze meer en meer te tonen wat er binnenkort in de winkels komt te liggen.
En ik ben graag bij de eersten om het jullie al te tonen via mijn blog.

Ook de fotografie vind ik ook top!

black and white : zoals vorig jaar nog steeds in de mode 

 zachte pasteltinten blijven scoren in de zomertrends


 deze wil ik passen!

 mooi kleur, vind je ook niet?!

ik zoek al jaaaaren naar de perfecte jumpsuit in jeans... deze misschien? I hope!

Ken jij Julia June al? En hangt er al iets in je garderobe ervan?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb nog niets van Julia June, maar die jeans jumpsuit ziet er ge-wel-dig uit!

    xoxo Anine
    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hé!! Ik ben fan van de pastelkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen