vrijdag 17 januari 2014

Some inspiration

Als je me op instagram volgt, zie je wel meer foto's verschijnen dan op mijn facebookpagina. Het mag niet overal hetzelfde zijn, maar toch wil ik je deze leuke foto's niet ontnemen. Leuke pics, wat inspiratie, over kledij ,maar ook over andere dingen des levens.

 make-up look: ga ik ook es nadoen

 i like!

  winters pastel #koude kleuren



make up : stappenplan : wil ik ook es maken met een smokey eye of dagmake up

pretty girl



winterse nageltjes * ideaal voor tijdens de kerstperiode vind ik 


 sporty in Chanel : how fancy can you run?



 classy

 love the jacket!

Vind jij een beetje hier jouw stijl in? This is my cup of tea.

with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. De laatste outfit is echt heel mooi! Dat zie ik me ook nog wel dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen