dinsdag 14 januari 2014

Als het kriebelt, koop je sportschoenen

Zeg niet zomaar een sportschoen tegen een fashionable sportswearshoe! Je hebt tegenwoordig veel merken die ik nu niet allemaal ga opnoemen, maar er zijn toch enkele die je zeker moet gezien hebben.
Je kan er niet naast kijken, maar niet iedereen heeft zo'n oplettend oog als ik als het over modegrillen gaat.

Bon, laten we beginnen met New Balance. Vorig jaar stak het de kop op, zeker in onze grootsteden.
Zelfs superschattig aan een kindervoetje! New Balance is nu ook in zee gegaan met het Franse label Comptoir des Cotonniers. Ze hebben een grijs model gemaakt en een meer gouden model.



Mijn voorkeur gaat naar de gouden versie... Voor een slordige 100 euro zijn ze van jou!

Nike doet ook nog altijd zijn best om mooi schoeisel op de wereld te brengen. Ik keek ons online op hun webshop en deze is het model dat ik zou kiezen.

Adidas blijft bij mij toch ook nog altijd scoren en vooral Komrads! Ik wil zoooo graag Komrads! 
bron: billieroseblog for the adidas-pic

En dan liefst het klassieke model. Ik heb er vroeger als tiener nog gehad, maar heb ze versleten tot op de draad! Ik wil er ook en ook voor mijn zoontje, maar we wachten nog tot hij maat 30 heeft (begint pas aan maat 30). Almost... yay! Maar dat neemt niet weg dat ik ze moet laten liggen tot dan hé. Aha! 

All Starts doen het ook nog steeds goed, daar kun je niet mee missen om je outfit sportief te maken. 

Wil je echt all the way, dan kun je echt voor een felgekleurde loopschoen gaan.


En jij ? Draag jij ook graag comfy sportswear?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten