vrijdag 17 januari 2014

O MY BAG #O MY GOD What A Bag!

Op mijn facebookpagina kon je al een teaser zien naar de post vandaag. Er was eens een moment dat ik zelf op facebook wat zat te neuzen (ja, wat doe je anders op facebook?) en ik kwam plots op dit terecht: een Nederlands handtassenmerk O MY BAG. Oh gosh, i love this!

Ik ben dan wat gaan researchen uiteraard om wat meer info te kunnen delen met jullie.
O MY BAG Amsterdam, is dus -hoe kan het ook anders - een Nederlands merk. De website is tevens een webshop (oooh dangerous!) Voor mij gaat dat nog, want als ik een merk nog niet goed ken, moet ik dat eerst eens in mijn handen hebben gevoeld alvorens ik er de centen aan uitgeef. My god, wat klink ik saai en verstandig. Maar bon, zo af en toe moeten we dat wel es zijn. Believe me!

Het gaat van boekentassen tot handtassen, ipad hoes, cardhouder,... maar ook onderdelen (ketting bv.) of materiaal om je tas goed te verzorgen (spray).
Er hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan vast... Natuurlijk afhankelijk van wat je wil, de stof, de grootte,... maar de prijs begint vanaf 10 euro (weliswaar voor een stoffen tasje) tot max. 300 euro. Valt best mee als de tas kwalitatief is. Discussiepunt: sommige willen voor die prijs dan misschien liever een handtas met befaamdere naam... Elk zijn goesting zeg ik dan :-)

In hun missie zag ik ook iets dat me aansprak (en daardoor is het geen goedkoop merk)! Het gaat om eco-leer, leer dat gemaakt is met respect in een fair trade productie in India. (eerlijke handel)
Kortom: a perfect leather bag with a good story behind. That is O my bag. Not an ordinary bag.

Kwijl maar gerust es mee naar enkele exemplaren waarvan jij zeker ook eentje wil!


 the Betsy camelkleur / zwart : 69 euro


the Franky Fierce : lichtbruin / zwart /donkerbruin (en nog andere kleuren online): 239 euro  


sleazy jane : 249 euro 

shopper: in 3 verschillende prints : 10 euro 



with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!


1 opmerking: