maandag 27 januari 2014

You can leave your hat on

Frank heeft het gezegd... het wordt kouder... en dat heb ik al gemerkt deze week.  De lente laat nog even op zich wachten en misschien maar goed, want die klimaatverwarring... wie heeft er deugd van? Het hoeft voor mij niet te sneeuwen of te vriezen, maar misschien kan dat toch eens geen kwaad. Al krijg ik wel zin in de nieuwe collectie en andere kleurtjes dan grijs en zwart (in mijn kleerkast overheerst dat toch, zeker in de winter).



Soit, ik ga het over mutsen hebben.  Misschien kun je nog in de laatste dagen van de solden iets op de kop tikken voor een mogelijk eerste winterprikje.




De beanie is echt hot en dus helemaal in! Een beanie is een muts dat zo wat afhangend is achteraan. In alle kleuren te verkrijgen, meestal gebreide versie. Lekker warm en toch hip de winter in.





Zeker ook voor de mannen!! En het is niet omdat David het draagt dat het mooi is, het IS gewoon cool! Ook voor mannen! Try it at home!

de beanie met opschrift vind je ook overal en zijn ook erg leuk! (hier)




with style
xoxo



Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten