zondag 1 december 2013

Gift List #wishes

We zijn december... de feestdagen komen eraan! Dus tijd om eens na te denken wat een mens graag wil. Ze gaan het toch vragen dus ja, bij deze! :-)

- Fire Within: buy it! Really, Birdy is een topwijf! Een topklasse van een zangeres. She makes me weak, but i love her songs. One by one! From Skinny love, wings, but also new ones like Light me up, My heart of gold, No Angel,...

dus... een ticketje voor een optredentje van haar is welkom. Alleen weet ik niet wanneer ze nog es tot in België komt. Let me know if you know it :-) En ik wil niet alleen, ga je mee? :-)

ticket Birdy pretty please :-)

- liliepop :

message in a ball

met de namen van mijn 2 kids #schatjes van patatjes 


gouden sterretjes (groot formaat mag ook)


- lange halsketting in goud, met blad (zoals deze oorbellen, maar dan in een halsketting)
Weet jij waar ik deze kan vinden?



- zwart sjaaltje: liefst effen, een beetje bling bling mag : bedoeld voor de sjiekere look. Nog niet gevonden... Tips zijn altijd welkom.
En/of sjaal zara met rood/zwart. Een grote dikke warme cosy sjaal voor de komende strenge winter.

En voor de rest lots of love !!!



4 opmerkingen:

  1. ik heb mijn zinnen gezet op de kenzo tiger ring, cuuute! maar deze juweeltjes mogen er ook wezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Isabelle Vandecasteele1 december 2013 om 10:22

    Birdy concert 10 en 11 februari 2014 Koninklijk Circus Brussel
    Tickets € 49 of € 89, wil wel mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lot's of love! Daar kan ik mij helemaal in vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de oorbellen heb ik ook! en ik heb ook al een heuse wishlist hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen