dinsdag 17 december 2013

gift ideas for him

Omdat ik niet alleen graag krijg, maar even graag iets geef, wil ik het wel eens hebben over cadeau-ideetjes voor de mannen. Dus verwen uw partner, vader, broer, schoonbroer, lover,.. gelijk wie maar!

1. als de wijn is in de man... Jah, het spreekwoord zegt het zelf. Elke man drinkt graag. Zeker ook een wijntje. Een kistje degelijke wijn, wit of rood, misschien wel rosé. (da's dan eerder voor het vrouwtje)



Nu we toch al aan de drank zitten -  het is er ook de tijd voor van het jaar, toch?! - misschien een huge bottle of champagne... Een Veuve, een Piper, of een Moët,... keuze te over!


2. Met parfum kun je ook niets misdoen. Bij uw parfumerie vindt je ongetwijfeld een paketje dat in actie is met een lotion of aftershave balsem bij. Even helpen wat? Dior Homme, Armani Code, One Million, ...



3. paar lederen handschoenen: stylish! Of misschien een iPhone-cover?
Ben je een big spender of leg je samen met een paar, dan kun je misschien voor een iPad Mini, iPod,... gaan. Daar is iedereen toch blij mee, right?





4. Gift-voucher voor een uitgebreid ontbijt, of dinner in een fancy restaurant. De liefde van de man gaat door de maag? ;-)




5. Is het iemand die je niet goed kent, en je hebt nu wel toevallig zijn naam getrokken... Moeilijk!
Dan ga ik voor een setje bioscooptickets of een kaartje voor iTunes of een pakketje met kraslotjes. En dan maar hopen dat er een geen Win For Life bij zit, die jij eigenlijk wou ;-) Just kidding!





Wat zou jij als man graag krijgen?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. hehe daarom koop ik nooit lotjes, stel je voor dat ie wint, wat zou ik zelf balen :p hoe egoistisch dat ook klinkt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga akkoord met Mademoiselle Sophistiqué ! Stel je voor dat ie wint zeg, mega balen :d !

    BeantwoordenVerwijderen